13 بهمن 1396
شماره خبر: 190801

نمایشگاه دائمی توانمندی های صنعت و خدمات البرز گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمایشگاه دائمی توانمندی های صنعت و خدمات البرز گشایش یافت


استاندار البرز نمایشگاه دائمی توانمندی های صنعت و خدمات اتاق بازرگانی را افتتاح کرد، این نمایشگاه فرصتی برای رشد و توسعه فعالیت های بخش خصوصی محسوب می شود.
دکتر محمدعلی نجفی صبح امروز طی مراسمی،نمایشگاه توانمندی های صنعت و خدمات البرز را افتتاح کرد. در این نمایشگاه حدود ۳۰۰ شرکت محصولات تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
صنایع دارویی، غذایی، ساختمانی، قطعات خودرو، پلاستیک، رنگ، الکترونیک، صنایع دستی، بسته بندی، آرایشی و فرآورده های کشاورزی و دامی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه درمعرض دید گذاشته شده است. دکتر نجفی در ادامه دپارتمان آموزش تخصصی اتاق بازرگانی را نیز که در زمینه آموزش های ویژه در بازریابی،فروش و تجارت خارجی است را افتتاح کرد. در ادامه اولین سایت تجارت الکترونیک به صورت پایلوت کشوری در اتاق بازرگانی البرز افتتاح شد‌. این سایت با رویکرد توسعه تجارت بین المللی به صورت پایلوت در اتاق البرز شروع به کار کرد. این سایت به چهار زبان فارسی ، انگلیسی عربی و روسی طراحی شده و کلیه اعضای اتاق بازرگانی البرز می توانند با ثبت نام در این سامانه محصولات و خدمات خود را به بازارهای جهانی معرفی کرده و بازارهایی بین المللی برای فروش محصولات خود داشته باشند. سایت تجارت الکترونیکی اتاق بازرگانی استان البرز با هدف سهولت در معرفی و عرضه محصولات تولیدی کارخانجات استان راه اندازی شده است. فعالان اقتصادی می توانند با مراجعه به پورتال اتاق بازرگانی استان،یک صفحه از این سایت را برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی واحدهایشان اختصاص دهند.

ميهمان
پاسخ 15/11/1396 - 17:23 محمد

آقا آدرس محل برگزاری نمایشگاه کجاست؟

 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود