25 آبان 1397
شماره خبر: 204947

اقدامات پیشگیرانه در پدافند غیرعامل از بحران جلوگیری می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقدامات پیشگیرانه در پدافند غیرعامل از بحران جلوگیری می کند


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت که اقدامات پیشگیرانه در بخش پدافند غیرعامل منجر به کمتر شدن مخاطرات در زمان بحران می شود.
ولی الله اسفندیارنژاد در آئین رونمایی از نماد ترویجی خرس امید البرز که در موزه حیات وحش استان برگزار شد، افزود: حفظ گونه های جانوری و گیاهی به بقای نسل انسان کمک می کند و در چند سال اخیر برنامه ریزی برای این 2 مقوله انجام شده است. وی با بیان اینکه رسالت اصلی در این برنامه ریزی ها تلاش برای حفاظت از گونه های جانوری و گیاهی است، اظهار داشت: یکی از کارگروه های اصلی 12گانه در پدافند غیرعامل، کارگروه زیستی است. اسفندیارنژاد گفت: اگر در بخش مدیریت بحران خواستار سبک شدن کار باشیم بایستی در پدافند غیرعامل اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم تا منجر به بحران نشود. وی افزود: در محیط زیست اگر هزینه شود در زمان بحران هزینه ها کمتر می شود. مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز در خصوص نماد خرس امید البرز اظهار داشت: اگر این نماد به عنوان یک برند ثبت شود می توان به آن به عنوان یک تجارت و کسب و کار جدی در کشور نگاه کرد.
بهداشت بر درمان مقدم است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز نیز در این آیین اظهار امیدواری کرد که به روزی برسیم که بهداشت مقدم بردرمان باشد زیرا مقدمه پیشگیری بهداشت است. مهدی جوهری افزود: باید در بهداشت هزینه کنیم تا در زمان درمان هزینه های گزاف صرف نکنیم. وی اظهار داشت: متاسفانه در پیشگیری و پیش بینی نتوانسته ایم خوب کار کنیم زیرا اگر در پیش بینی خوب کار کرده بودیم شاهد حوادثی همچون سیجان و کرمانشاه نبودیم. نماد بچه خرس نجات یافته البرز در کرج رونمایی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود