2 مرداد 1398
شماره خبر: 217599

درصورت تامین زیر ساخت، ۲ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت به متقاضیان واگذار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

درصورت تامین زیر ساخت، ۲ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت به متقاضیان واگذار می شود


در نشستي با حضور فرماندار و رئیس اداره گاز شهرستان ساوجبلاغ و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد مشكل اختصاص انشعاب گاز ۴ پروژه مسکن مهر بررسي شد.
فرماندار ساوجبلاغ در این نشست گفت: سیاست دولت بر این است که تا تمام زیر ساختهای مسکن مهر تامین و سپس واگذار گردد. ابوالقاسم پالیزگیر افزود: تمام زیر ساخت‌ها باید در مسکن مهر تامین شود، از خدمات آب، برق و گاز تا آسفالت معابر، مدرسه و سایر نیازهای شهروندان، که در صورت مستقر شدن دچار مشکل سردرگمی نشوند. فرماندار ساوجبلاغ از عملکرد هیات مدیره شرکت عمران در اجرای طرح‌های زیربنایی برای شهر جدید هشتگرد تشکر کرد و گفت: اتفاق های خوبی در این شهر افتاده که منشاء آن رویکرد دولت به مسکن است که امیدواریم شاهد رونق این بخش مهم و حل مشکلات مردم باشیم.
پالیزگیر گفت: بازدید پرشمار مدیران ارشد کشوری به شهر جدید هشتگرد نشان از نگاه ویژه دولت به تامین زیرساخت های این شهر است. وی گفت: با تامین زیرساخت‌ها بخشی از سکونت در این شهر اتفاق می‌افتد و هزینه‌ها در بخش مسکن به خصوص در کلان‌شهرها کاهش خواهد یافت. فرماندار ساوجبلاغ گفت: بخشی از مشکلات کلان شهرهای کرج و تهران را شهر جدید هشتگرد به دوش می‌کشد پس ضروری است مدیریت این شهر هم به این شهر توجه داشته باشند و در زمینه های مختلف مساعدت داشته باشند. پاليزگير به اداره گاز شهرستان دستور داد: تا نسبت به تأمین علمک گاز واحدهای اعلامی از سوی شرکت عمران اقدام و پیمانکاران را ملزم به گازدار کردن این واحد ها تا هفته دولت سال جاری نمود و همچنین برای تامین کنتور دیگر پروژه‌های مسکن مهر هم پیش بینی لازم را داشته باشند. فرماندار ساوجبلاغ طی تماسی با شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان ساوجبلاغ خواستار تخصیص سوخت به ماشین آلات شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در شهر شد. نایب رئیس شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز با ارائه گزارشی از تلاش این شرکت برای تامین زیرساخت‌های لازم واحدهای مسکن مهر گفت: درصورت تامین زیرساخت ۱۶۰۰ واحد مسکن مهر فاقد انشعاب گاز، ۲ هزار واحد در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. محمدعلی حاجی زاده گفت: کار آسفالت معابر، تامین برق، آب آشامیدنی و دیگر خدمات در مجموعه ۲ هزار واحدی مسکن مهر قابل افتتاح در هفته دولت انجام شده که با نصب علمک گاز آماده واگذاری خواهد شد.رئیس اداره گاز شهرستان ساوجبلاغ نیز با بیان اینکه نصب علمک با این اداره است گفت: اجرای شبکه از طریق ارائه نقشه به استان عملیاتی می‌شود.سید ناصر حسینی افزود: نقشه مناطقی که انشعابات آنها انجام نشده تهیه و به استان ارسال خواهد شد تا دستور عملیاتی شدن آن صادر گردد.وی افزود: با تمام توان تلاش خواهد شد تا این مهم انجام و به زودی نصب علمک در این پروژه‌ها عملیاتی گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود