7 خرداد 1392
شماره خبر: 26165

مشکل کشور ما بنز یا پراید سوار شدن نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشکل کشور ما بنز یا پراید سوار شدن نیست


سپیدارآنلاین: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از تایید صلاحیت 120 نامزد شورای شهر در این استان خبر داد و گفت: مشکل امروز کشور ما پراید یا بنز سوار شدن نیست و باید به مشکلات بزرگتری توجه شود.
عزیز اکبریان در همایش ناظرین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان های کرج و اشتهارد که در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، با بیان این مطلب که در شهرستان های کرج، کمالشهر و محمدشهر، در هرحوزه انتخاباتی دو مسئول حضور خواهد داشت و برآرای مردم نظارت خواهند کرد، اظهارداشت: ناظران حق ندارند در تبلیغات هیچ یک از کاندیداها شرکت کنند، ما امانت دار مردم هستیم.
وی از ثبت نام سه هزارو 409 نامزد انتخاباتی شورای شهر در استان البرز خبر داد و افزود: از این تعداد 200 نفر انصراف دادند و نزدیک به 300 نفر از آنها رد صلاحیت شدند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون وضعیت 200 نفر از آنها بررسی شده و از این تعداد 120 نفر تایید صلاحیت شده اند و به زودی وضعیت باقی افراد نیز بررسی خواهد شد.
رد صلاحیت 5 درصد کاندیداها
اکبریان در ادامه گفت: در استان البرز کمتر از 5 درصد نامزدهای انتخاباتی شورای شهر رد صلاحیت شده اند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید صلاحیت 8 نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: این افراد که مورد تایید شورای نگهبان بوده اند پس مورد تایید ما نیز هستند، حال با توجه به وجود سلایق مختلف، ما باید تشخیص دهیم که به چه کسانی رای دهیم.تصمیم گیری شورا برای 700 میلیارد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود