11 خرداد 1392
شماره خبر: 26366

مردم البرز به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگویند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم البرز به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگویند


سپیدارآنلاین: استاندار البرز خواستار حضور گسترده مردم در خلق حماسه سیاسی و لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری شدند.
دکتر اصغر عربیان در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرج در مجتمع فنی حرفه ای شهید خدایی چشم انداز فضای انتخاباتی را روشن ترسیم کرد و اظهار داشت: آزمون دیگری برای مردم و مسئولان مقدر شده و حماسه سیاسی دیگری در شُرف وقوع است که از سوی آحاد ملت رقم خواهد خورد. وی ضمن یادآور شدن بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال، تصریح کرد: نامگذاری سال مزین به شعار حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی موجب شده تا چشم دشمنان برای خلق این حماسه به انتخابات پیش رو و میزان حضور مردم و مشارکت آنها در صحنه باشد. دکتر عربیان ادامه داد: مردم همانند 34 سال گذشته بار دیگر با حضورشان در صحنه حماسه آفرینی خود را به منصه ظهور می رسانند.
لبیک بر فرمان مقام معظم رهبری
استاندار البرز اظهار داشت: از مردم شریف استان البرز درخواست دارم در کنار سایر استانها پاسخ مثبتی به خلق حماسه سیاسی دهند و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگویند.
یک رأی هم سرنوشت ساز است
وی در ادامه با بیان اینکه هر یک از آراء که به صندوق ها وارد می شود، سرنوشت کشور را رقم خواهد زد، تصریح کرد: یک رأی هم یک رأی است و در این انتخابات حضور و مشارکت مردم و میزان رأی شان در درجه نخست حائز اهمیت خواهد بود. دکتر عربیان افزود: هر میزان رأی که به صندوق وارد می شود، سرنوشت کشور را رقم خواهد زد؛ به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری که بُرد بین المللی آن از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیز بیشتر است. وی همچنین ضرورت اصلح گزینی را ملاک حضور آگاهانه در صحنه دانست و یادآور شد: معیارهایی که به صورت مکرر اعلام شده ملاکی برای انتخاب اصلح ترین ها از سوی مردم خواهد بود و ملت نیز با شناخت آگاهانه میدانند که چه افرادی اصلح هستند.
البرز حال و هوای انتخاباتی را تجربه می کند
دکتر اصغر عربیان در بخش دیگری از سخنان خود فضای شهر و استان البرز را در آستانه انتخابات ترسیم کرد و گفت: استان البرز رفته رفته به فضای گرم انتخابات نزدیک شده و حال و هوای انتخاباتی را به خود می گیرد. وی افزود: هر برگ از روز شمار که می گذرد و به 24 خرداد ماه نزدیک می شویم این حرکت نیز شتاب بیشتری خواهد داشت.
شهر زیر پوشش تبلیغات انتخاباتی
استاندار البرز تشکیل «کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و نشست شورای فرهنگ عمومی» استان را زمینه ساز آغاز پوشش گسترده تبلیغات انتخاباتی دانست و ادامه داد: این کمیته ها رسماً فعالیت های خود را با هدف برنامه ریزی و عملیاتی سازی فرایند تبلیغات انتخاباتی و جلب مشارکت حداکثری مردم به منظور خلق حماسه سیاسی آغاز کرده و سراسر شهر ها، بخش ها و روستا های استان را اطلاع رسانی مطلوب خواهند داشت. شایان ذکر است در جریان بازدید استاندار البرز از ستاد انتخابات شهرستان کرج در مرکز فنی حرفه ای شهید خدایی،مهدی ایران نژاد فرماندار

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود