24 دی 1401
شماره خبر: 278753

باید وزارت نیرو برای رفع کمبود آب شرب و کشاورزی اقدامات ویژه‌ای صورت دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



علی حدادی نماینده مردم در مجلس به منظور پیگیری و رفع مشکلات آب حوزه انتخابیه با معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران دیدار و گفتگو کرد.
طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، علی حدادی به منظور پیگیری و رفع مشکلات آب حوزه انتخابیه با محمد جوانبخت معاون وزیر محترم نیرو دیدار و گفتگو کرد.
طی این نشست علی حدادی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر در خصوص رفع مشکلات کم آبی و فاضلاب شهری با توجه به افزایش روز افزون جمعیت حوزه انتخابیه باید وزارت نیرو برای رفع کمبود آب شرب و کشاورزی که در بازدید‌های میدانی کسب کرده‌ایم و به وزیر محترم در جهت رفع مشکل انتقال داده‌ایم، اقدامات ویژه‌ای صورت دهد.
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بعد از نشست با وزیر نیرو دستورات خوبی صادر شد که با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران جلسه‌ای برگزار شد تا موضوعات اجرایی شود.حدادی با توجه به اهمیت موضوع رفع مشکل کشاورازان عزیز گفت: در خصوص رفع موضوعات حق آبه کشاورزان پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است.رئیس مجمع نمایندگان استان البرز تاکید کرد: زیرساخت‌های انتقال آب برای تامین آب شرب مردم حوزه انتخابیه به شدت ضعیف است و با پیگیری مکرر از دولت این مسائل و مشکلات را به وزارت نیرو منتقل کرده‌ایم که در حال حاظر انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ به سرعت در حال انجام است و درخواست کردیم تا با توجه به دستور وزیر محترم نیرو، تامین بودجه تکمیل آن به صورت کامل تامین گردد.
موضوعات پیگیری شده در این نشست:
پیگیری تامین اعتبار انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ
پیگیری تامین اعتبار بودجه ارتقا تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان
پیگیری تامین اعتبار و عملیاتی شدن فاضلاب شهر هشتگرد
پیگیری تامین اعتبار و عملیاتی شدن فاضلاب شهر نظرآباد
پیگیری تامین اعتبار و عملیاتی شدن تصفیه خانه فاضلاب شهر چهارباغ ویژه محلات ملک آباد و مهدی آباد
درخواست بازنگری بستر و حریم رودخانه شاهرود در شهرستان طالقان
پیگیری جهت رفع مشکلات حق آبه کشاورزان در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ نظرآباد و چهارباغ
پیگیری تامین اعتلار تکمیل و نوسازی تجهیزات آب روستایی
مقرر شد کارگروه ویژه جهت بررسی وضعیت چاه‌های آب کشاورزی برای تامین آب مورد نیاز باغداران و زراعت در بخش کشاورزی خوزه انتخابیه انجام و تعیین تکلیف شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود