5 خرداد 1403
شماره خبر: 305268

شهید رئیسی بعنوان نماد بزرگی از مرد میدان خدمت و کمک به محرومان و مظلومان بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



گرامیداشت شهدای خدمت ، خادم الرضا شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی، در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت ، خادم الرضا شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی، با حضور دکتر البرزی فرماندار، حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ و میهمان ویژه مراسم، دکتر مرادی مدیر کل محترم سیاسی وزارت کشور در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه شهرهشتگرد برگزار شد.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این مراسم با گرامیداشت یاد و نامه شهدای گرانقدر و عرض خیرمقدم به حاضران گفت: شهیدعزیزمان، شهید جمهور آیت الله رئیسی به عنوان سید و سالار شهیدان عرصه خدمت هستند. وی افزود: شهید رئیسی بعنوان نماد بزرگی از مرد میدان خدمت و کمک به محرومان و مظلومان بود. دکتر البرزی تصریح کرد: بدخواهان نظام بدانند که شهید جمهور رئیسی، از رئیس جمهور رئیسی برای آینده کشور پربارتر و مثمرالثمرتر خواهد بود چرا که مدیران ما با تأسی از روحیات کاری، خستگی ناپذیری، ایثار و شهامت، و ورود به کارهای سختِ آیت‌الله رئیسی، ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید خواهند بود. دکتر مرادی سخنران اصلی مراسم نیز طی سخنانی گفت: مردم احساس می‌کنند که آمدن و رفتن شهید رئیسی ترازی را در عرصه مدیریت معرفی کرد و الگویی را ایجاد کرد و نشان داد، که از ذهن ها پاک شدنی نیست. وی افزود: زمانی این الگو را دیدیم که جناح زدگی، امید به بیرون از کشور، بی‌برنامگی و یأس بر کشور غالب بود.
مدیر کل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: آیت الله رئیسی آمد و فداکارانه و ایثارگرانه در رأس مدیریت کشور قرار گرفت و منشی را بر جای گذاشت که می‌تواند نقطه شروع و حرکتی برای انقلاب ما باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود