30 خرداد 1403
شماره خبر: 306527

تبلیغات امیدآفرین برای مشارکت بالای مردم در دستور کار قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



فرماندار شهرستان فردیس گفت : تبلیغات امید آفرین و بیان دستاوردهای نظام و جهاد تبیین موجب امید آفرینی و اعتماد بخشی در جامعه است و باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد .
خداداد کاشفی، در جلسه مشارکت سیاسی که با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: حضور در انتخابات حق و تکلیف است. وی مشارکت مردم را مهم ترین اصل در انتخابات برشمرد و ادامه داد: حضور مردم نماد اقتدار ملی است و دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را ناامید می کند .کاشفی ادامه داد: مسئولان باید اقدامات شاخص امیدبخش و نشاط آفرین دولت در خدمت‌رسانی به مردم را برای افکار عمومی تبیین کنند چرا که یکی از عوامل مهم ارتقای مشارکت در انتخابات آتی است ، مشارکت در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زدند و بسیار حائز اهمیت است . وی با اشاره به فضا سازی شهری، گفت: انعکاس خدمات دولت در جهت تبیین و امید آفرینی بین مردم در راستای تبلیغات انتخاباتی و مشارکت حداکثری فراهم شود.
فرماندار فردیس افزود: در حال حاضر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در شهرستان در تمامی بخش ها و زمینه ها وجود دارد و پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و مقدمات کار فراهم است.
وی با تاکید بر اینکه اولویت کاری همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردیس تا ۸ تیرماه، انتخابات است، ادامه داد: این موضوع باید مدنظر مسئولان همه ادارات شهرستان باشد.
کاشفی با بیان اینکه در شهرستان فردیس فعالیت‌ها و اقدامات مهمی در حوزه‌های مختلف در دولت سیزدهم انجام شده است، افزود : باید این دستاوردها را به مردم اطلاع رسانی و گزارش داده و ایجاد امید و شور و نشاط انتخاباتی کرد.در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اقدامات و برنامه های خود را در آستانه ی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان کردند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود