20 تیر 1403
شماره خبر: 307482

تشکیل "کمیته پیگیری، تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی" در شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ساوجبلاغ در سال ۱۴۰۳ به ریاست دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، و با حضور دکتر شیریزاد حاجی بابا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و معاونین سازمان، مهندس عظیم زاده معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، دکتر امینی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، مدیران دستگاه اجرایی شهرستان و نمایندگان ادارات کل استان برگزار شد.
سپیدار نیوز - محمد باصری بخشایش / فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ابتدای این جلسه با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم با همکارانی که انتخاب می‌کند، توفیق پیدا کند تا اهداف و سیاست‌های نظام را به خوبی پیش ببرد و برنامه‌های تکمیل نشده رئیس جمهور شهید را به پایان برساند. وی افزود: هیچ اتفاق، نباید خللی در عزم جدی مدیران در رسیدگی به امور مردم و گره گشایی از مشکلات آنان ایجاد کند و مسیر خدمت رسانی بایستی با تأسی از رئیس جمهور شهید با قدرت و قوّت ادامه یابد. دکتر البرزی در بخش دیگری از سخنان خود، از تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان "کمیته پیگیری، تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی" در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و افزود: با تشکیل این کمیته، پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری پیگیری، تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین گفت: پروژه‌هایی که مستعد و آماده هستند بایستی زودتر به سرانجام برسند تا بتوانیم در گرامیداشت هفته دولت امسال، به بهره‌برداری برسانیم.دکترالبرزی در خصوص جذب اعتبارات گفت: در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل، رشد و توفیق خوبی داشتیم و اعتبار شهرستان از ۱۱۶ میلیارد تومان به ۲۲۸ میلیارد تومان رسید که رشد ۹۸ درصدی را نشان می دهد. وی افزود: تاکنون ۸۰ درصد اعتبارات جذب شده است و با توجه به فرصت دو ماه و نیم تا پایان سال بودجه‌ای، زمان باقیست که مابقی اعتبارات توسط دستگاه‌های شهرستانی جذب شوند.وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بازگشت بودجه نداشتیم، تصریح کرد: همچنان که در گذشته هم گفتم، اگر بودجه و اعتباری از دستگاهی برگردد، مساوی با عزل مدیر دستگاه خواهد بود.
در ادامه این جلسه، آخرین وضعیت تخصیصی دستگاه‌ها و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ مورد بررسی قرار گرفت و برخی مشکلات و درخواست‌ها از رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مطرح گردید و دکتر شیریزاد قول داد تا بالاترین حد ممکن نسبت به تخصیص اعتبارات برای پروژه های شهرستان ساوجبلاغ مساعدت خواهند نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود