24 مرداد 1403
شماره خبر: 309005

بررسی و چاره اندیشی در خصوص موضوعات و مسائل مردم را وظیفه خود می دانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به موضوعات و دغدغه‌های مردم شهرستان نظرآباد، جلسه ویژه بررسی و چاره اندیشی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در این شهرستان برگزار شد.
مجتبی عبداللهی در نشست بررسی و اتخاذ تدبیر برای حل موضوعات و مسائل شهرستان نظرآباد که روز سه شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم بزرگترین هدف ما بعنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران دولت است، افزود: در این نشست موضوعات و دغدغه‌های مردم شهرستان از سوی امام جمعه محترم و فرماندار، مطرح شد و با حضور مدیران کل ادارات و دستگاههای مربوطه برای رسیدگی به آنها اتخاذ تدبیر شد. وی ادامه داد: توسعه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مطالبات مهم این شهرستان است از این رو در راستای اهداف تعیین شده جهت ارتقا سرانه‌های این بخش بدنبال رفع کمبودهای بیمارستان و راه اندازی کلینیک شهر، هستیم.عبداللهی به موضوع تامین برق مورد نیاز شهرستان و ناترازی های موجود و برنامه های این بخش برای احداث و راه اندازی پست ۴۰۰ کیلوولت و مصوبات سفر وزیر نیرو به استان اشاره کرد و از مدیرکل شرکت توزیع برق استان خواست تا در خصوص استقلال شرکت توزیع برق استان و تسریع در تکمیل پروژه های پست ۴۰۰ کیلوولت بویژه در نظرآباد، پیگیری لازم را داشته باشد. وی گفت: همچنین تامین آب مورد نیاز کشاورزان بویژه در شهرک گلخانه ای چوپان آباد از جمله مواردی است که باید طی تعامل جهادکشاورزی و آب منطقه‌ای البرز مورد رسیدگی قرار گیرد. عبداللهی افزود: ضرورت دارد که اداره برق استان در خصوص تفکیک خطوط برق چاه های آب نظرآباد چاره انديشی کند.
احداث کلانتری در منطقه سیدجمال الدین و بخش تنکمان و تسریع در تکمیل کمربندی غربی نظرآباد از دیگر مواردی بود که مطرح شده و مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود