10 شهریور 1403
شماره خبر: 309756

مشکلات زیرساختی ساوجبلاغ نیازمند اقدام جهادی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به حوادث اخیر و شهادت رئیس‌جمهور، برگزاری دو مرحله انتخابات، آغاز ایام محرم و صفر، اعلام کرد که پس از دهه تعطیلات صفر، جلسات شبانه‌روزی برای خدمات‌دهی و انجام حرکات جهادی مستمر آغاز خواهد شد.
دکتر محمدرضا البرزی در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ با تأکید بر اهمیت موضوع آب شرب در سطح شهرستان ساوجبلاغ، گفت: این مسئله به شدت حساس است و کارگروه‌هایی برای پیگیری آن تشکیل شده‌اند. وی از هدررفت ۴۷ درصدی آب در شهر مهستان انتقاد کرد و افزود: با برگزاری جلسات مختلف، این میزان به زیر ۳۰ درصد تقلیل یافته، اما نیاز به بهبود مستمر در مدیریت آب وجود دارد. دکترالبرزی از مدیران آبفا، آب منطقه‌ای و توزیع آب خواست تا برنامه‌ای جامع برای حل این مشکلات تدوین کنند و استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز را به صفر برسانند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین به وعده ساخت بیمارستان توسط مدیران ارشد تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: این نهادها باید به وعده‌های خود در احداث و تکمیل بیمارستان مختص تأمین اجتماعی در شهر هشتگرد که کلنگ آن ماه‌ها پیش با حضور رئیس سازمان به زمین زده شده، عمل کنند.دکترالبرزی از نماینده مجلس درخواست کرد تا این موضوع و رفع کمبودهای حوزه بهداشت شهرستان را در سطوح ملی پیگیری نماید. وی همچنین بیان داشت: در شهر مهستان، یک درمانگاه با مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و در چهار طبقه وجود دارد که قابلیت تبدیل به یک بیمارستان ۹۸ تختخوابی را دارد و باید اقدامات لازم برای تکمیل و بهره برداری از آن انجام شود.دکتر البرزی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، خواست تا پاسخگوی وضعیت راه‌های روستایی ساوجبلاغ باشد و مصوبات بازدیدهای روستایی را اجرایی کند.وی افزود: با وجود دریافت ۳ میلیارد تومان اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره راه تاکنون نتوانسته بودجه را جذب و استفاده کند.فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به مدیریت بحران‌های اخیر، گفت: خدا را شاکریم که با وجود مشکلات، وضعیت به خوبی مدیریت شد و دولت چهاردهم بدون دغدغه امنیتی شکل گرفت. دکترالبرزی از دولت جدید تقدیر کرد و بیان داشت: الحمدالله رئیس جمهور محترم خود را مجری قانون اساسی و برنامه هفتم توسعه می‌داند و تأکید می‌کند که ممتثل اوامر رهبری می‌باشد.فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: ما خودمان را قانوناً و شرعاً موظف به اجرای برنامه‌های دولت مستقر می‌دانیم در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت شبانه روز تلاش می‌کنیم. وی افزود: ما خادم ملت هستیم و وظیفه داریم به مردم که ولی‌نعمت ما هستند، خدمت‌رسانی کنیم.وی در پایان به وضعیت مدرسه خور اشاره کرد و از آموزش و پرورش خواست تا با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس، با مالک مدرسه رایزنی کرده و وی را متقاعد کنند که مدرسه امسال دایر بماند. دکترالبرزی تأکید کرد که با توجه به دغدغه‌های خانواده‌ها و دانش‌آموزان، ضروری است که این مدرسه برای سال تحصیلی جاری فعال بماند و تصمیمات نهایی در آینده اتخاذ شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود