7 مهر 1403
شماره خبر: 311244

پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پی شهادت مجاهد فی سبیل الله شهید والامقام سید حسن نصرالله

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



بهزاد فروغی در پیامی شهادت مجاهد فی سبیل الله " سید حسن نصرالله " دبیرکل حزب الله لبنان، سردار نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان مقاومت توسط رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ ...
چگونه می توان در برابر غم از دست دادن عالِمی بزرگ و فرماندهی شجاع که تمام طول عمر با برکت خود را شرافتمندانه در راه عزت و سرافرازی اسلام، مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم و آزادی قدس شریف از چنگال خبیث ترین موجودات تاریخ بشریت صرف کرد، تحمل و صبوری به خرج داد.حقیقتا از دست دادن مردی که حتی نامش نیز خواب را از چشمان صهیونیست ها ربوده و لرزه بر اندام خونخواران و جنایتکاران می انداخت، مصیبتی بزرگ و غمی جانکاه است.دشمن نادان پس از به شهادت رساندن ده ها، صدها و هزاران نفر از بزرگان و نیروهای جبهه مقاومت،هنوز نفهمیده که دوام و قدرت این جبهه، نه تنها با شهادت بزرگانش دچار خلل نخواهد شد، بلکه به ازای هر شهید، ده ها فرمانده و سرباز شجاع و دلیر همچون رویش گیاه از زمین روئیده و به آن اضافه می شود. تا آن جا که بنا بر وعده ی الهی، همین رویش ها طومار جنایتکاران صهیونیست را در هم خواهد پیچید.ما نیز از آن جایی که ما صبر در برابر مصیبت، مقاومت در برابر دشمنان سفاک، ظلم ستیزی و ایستادگی پای ارزش های الهی و انسانی را از بزرگانی همچون شهید سید حسن نصرالله آموخته ایم، همچنان با ایمانی راسخ و عزمی استوار، سرافرازانه راه آزادگی و مقاومت را ادامه خواهیم داد.
سلام و درود خداوند متعال بر روح پاک و بلند شهید سید حسن نصرالله و تمامی شهدای جبهه ی حق از جمله سردار نیلفروشان و همرزمان شهیدشان.بدون تردید سربازان شجاع مقاومت هرگز اجازه نخواهند داد پرچم ایستادگی و مبارزه با مستکبران و غاصبان بر زمین بیافتد و راه پرافتخار سید مقاومت ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.
اینجانب به نوبه ی خود و به عنوان فرد کوچکی از جمعیت بی شمار دلداگان جبهه ی مقاوت و حزب الله قهرمان در سراسر جهان، شهادت آن فرمانده بی بدیل و بزرگ و جمعی از فرماندهان عزیز مقاومت به ویژه سردار سرافراز اسلام شهید عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، تمامی ملت های آزاده و مسلمان جهان و دلدادگان جبهه ی حق تسلیت عرض می نمایم.ان شاء الله تا ظهور حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی)، مستحکم تر از همیشه این حرم و سنگر مقدس را حفظ کرده و تا پای جان پاسدار و ادامه دهنده راه بزرگ مردانی همچون شهید سید حسن نصرالله در مسیر مبارزه با اسرائیل غاصب و ایستادگی در برابر جبهه استکبار باشیم. " وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم ... "
بهزاد فروغی
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود