8 مهر 1403
شماره خبر: 311269

پیام علی حدادی در پی شهادت سید و سرور بزرگ مقاومت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



در پی شهادت مجاهد . حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، علی حدادی دبیر کمسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ....
در پیامی ضمن تسلیت شهادت این بنده صالح، رهبر شجاع و دلاور، مؤمنی حکیم و بصیر به امت اسلامی و جبهه مقاومت، تأکید کرد: مطمئن‌تر از همیشه راه شهدا را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهیم داد و بدانید که حزب‌الله زنده است و این سگ هار صهیونیست است که با سرعت به سمت نابودی‌اش قدم برمی‌دارد.
متن پیام به این شرح است:
بسمِ اللهِ قاصمِ الجَبّارین
حزب‌الله زنده است...
با شنیدن خبر شهادت سید و سرور بزرگ مقاومت، بنده صالح، رهبر شجاع و دلاور، مؤمنی حکیم و بصیر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان داغی عظیم بر دل‌هایمان سنگینی می‌کند اما قدم‌هایمان سنگین‌ نخواهد شد. بی‌تردید به‌روزهای سرنوشت‌ساز نزدیک شده‌ایم؛ اسرائیل با سرعت به سمت نابودی پیش خواهد رفت و نصرت الهی با صبر در مصیبت و استقامت در سختی‌ها به یاری مؤمنان خواهد آمد. مطمئن‌تر از همیشه راه شهدا را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهیم داد و بدانید که حزب‌الله زنده است و این سگ هار صهیونیست است که با سرعت به سمت نابودی‌اش قدم برمی‌دارد و از پاسخ کوبنده و درهم‌شکننده مردان مقاومت در امان نخواهند ماند. اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ که تمام عمرش را در راه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی صرف کرد و سردار بزرگ عبّاس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تکرار جنایت رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان جنوب لبنان و سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و هماهنگی رژیم صهیونیستی با آمریکا در انجام این جنایت را شدیداً محکوم می‌کنم.
علی حدادی
دبیر کمسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود