30 آذر 1390
شماره خبر: 3114

معاون استاندار البرز تأکید کرد: تلاش برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و پرشور

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاون استاندار البرز تأکید کرد: تلاش برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و پرشور

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و همچنین حضور حداکثری در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، ناصر رجبی در بازدید از ستاد اصلی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان اظهار داشت: مسئولان و برگزارکنندگان این دوره از انتخابات تمام تلاش خود را به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور خواهند داشت. وی امانتداری در آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم همچون سال‌های گذشته را مهم‌ترین وظایف برگزارکنندگان این دوره از انتخابات عنوان کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند تا این دوره از انتخابات را با خدشه مواجه کنند، لذا ما باید هوشیارانه عمل کرده و مانند همیشه دسیسه‌های آنان را از بین ببریم. این مسئول با اشاره به مشارکت حدود 15 هزار نفر در برگزاری انتخابات استان البرز تأکید کرد: برگزار کنندگان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تمهیدات لازم به منظور انتخاباتی سالم و پرشور را داشته باشند. رجبی ادامه داد: از مجموع 15 هزار نفر برگزار کننده این دوره از انتخابات 2500 نفر از این افراد را بازرسان انتخاباتی تشکیل می‌دهند. وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های اساسی امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان البرز مهیا شده است.
این مسئول با اشاره به حوزه‌های انتخابیه ادامه داد: حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با 500 هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. رجبی عنوان کرد: مابقی هم در قالب هیئت‌های اجرایی، نظارت، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی، نیروهای انتظامی و امنیتی و دیگر عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
* توزیع کتابچه منشور رفتاری و اخلاقی انتخابات
وی در ادامه سخنان خود از توزیع کتابچه‌ای از منشور رفتاری و اخلاقی انتخابات تا چند روز آینده در میان دستگاه‌های دولتی این استان خبر داد و گفت: این کتابچه حاوی دستور‌العمل‌ها و باید و نبایدهای مدیران و عوامل دستگاه‌های اجرایی در جریان برگزاری انتخابات است. رجبی تأکید کرد: همه باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری بوده و با اطاعت از فرامین ایشان انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم. معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز اذعان داشت: اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ما را در تمام راه‌ها موفق خواهد کرد.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود