28 مهر 1403
شماره خبر: 312475

پیام تبریک استاندار البرز برای کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتسال استانداری البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز با صدور پیامی کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتسال استانداری البرز و ادارات تابعه در مسابقات فوتسال وزارت کشور، را تبریک گفت.
در متن این پیام از سوی مجتبی عبداللهی بمناسبت نایب قهرمان تیم استانداری البرز و همزمان با هفته تربیت بدنی آمده است که:با کمال افتخار و خرسندی، موفقیت ارزشمند تیم فوتسال استانداری البرز در مسابقات کارکنان وزارت کشور را تبریک عرض می‌نمایم. نایب قهرمانی این تیم، نشان از تلاش، همدلی و اراده قوی شما عزیزان دارد که با غیرت و پشتکار در میدان رقابت حاضر شدید.
همچنین، کسب عنوان آقای گلی توسط جواد شاکر و انتخاب مسعود مقیمی و حمید حسنی به عنوان بازیکنان شاخص برای تیم وزارت کشور، افتخاری بزرگ برای استان البرز است. این موفقیت‌ها نه تنها نمایانگر توانمندی‌های ورزشی شماست، بلکه نشان‌دهنده روحیه همکاری و همبستگی بین کارکنان وزارت کشور نیز می‌باشد.از زحمات تمامی اعضای تیم، سرپرست و کادر فنی تشکر می‌کنم و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و انگیزه‌ای برای پیشرفت بیشتر در سایر زمینه‌ها باشد.با آرزوی سلامتی و موفقیت و سربلندی برای تمامی شما همکاران شایسته و عزیزمان.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود