23 اسفند 1390
شماره خبر: 5749

استاندار البرزازحماسه پرشورمردم دراستقبال ازرییس جمهوری قدردانی كرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 استاندار البرزازحماسه پرشورمردم دراستقبال ازرییس جمهوری قدردانی كرد

استاندار البرز باصدور بیانیه ای از حماسه پرشور مردم استان در استقبال از رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات دولت قدردانی كرد.
در بیانیه 'عیسی فرهادی 'حضور حماسی مردم این استان در استقبال از چهارمین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت ستودنی دانست.
در این بیانیه كه نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز البرز قرار گرفت آمده است:
اینك در آستانه بهار ، بهاری دیگر برای البرز و البرز نشینان رقم خورد و حماسه جاودانه دیگری خلق شدو درتداوم شور آفرینی های این دیار در 22 بهمن و 12 اسفند این بار نیز در 21 اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ استان البرز سرافراز ثبت شد. عالی ترین مقام اجرایی در استان در بخش دیگری از بیانیه نوشته است: بار دیگر مردم این سرزمین در استقبال از فرزند ملت و رییس جمهور محبوب و عزیز و دولت خدمتگزار سنگ تمام گذاشتند و پیوند عمیق خود را با نظام ولایی به نمایش گذاشتند كه جای بسی مباهات ، امتنان و سپاسگزاری دارد.
استاندار البرز در پایان این بیانیه نوشته است: به مردم عزیز استان اطمینان می دهم ره آورد این سفر كه تعمیق یكدلی با مصوبات ارزشمندی برای توسعه استان است به جد در دستور كار و پیگیری مجموعه كار استان قرار خواهد گرفت و فصل جدید و نو برای توسعه استان سرافراز البرز به یاری خداوند متعال و همت والای مردم این مرز و بوم رقم خواهد خورد.
رییس جمهوری اسلامی ایران وهیات دولت یكشنبه این هفته میهمان مردم استان البرز بودند كه این سفر با دستاوردهای ارزشمندی برای استان همراه بود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود