12 مرداد 1391
شماره خبر: 9741

ایران اسلامی نیازمند اقتصاد مقاومتی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایران اسلامی نیازمند اقتصاد مقاومتی است

سپیدار آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعمال تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران اسلامی گفت:برای خنثی كردن این تحریم ها، نیازمند اقتصاد مقاومتی هستیم.
'محسن رضایی' افزود:امروز شمنان درصدد هستند تا با محاصره اقتصادی و قطع مبادلات داخلی و خارجی ایران، مسیر دستیبابی به بازار های بین المللی برای كشور ما دشوار كنند.
وی اظهار داشت:دشمنان با به هم ریختن اقتصاد و فشار به مردم ایران به دنبال فرو ریختن دیوار مقاومت این مردم در برابر استكبار جهانی هستند. رضایی خاطرنشان كرد:برای از بین بردن این تحریم ها ساختار دولتی نمی تواند جوابگو باشد و ما نیازمند مردمی كردن اقتصاد هستیم. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاكید كرد: باید توانمندی مردم را باور كنیم و باحضور مردم دراداره اقتصاد كشور تحریم ها را بی اثركنیم. به گفته وی ،اكنون شكاف بین دانشگاه و صنعت در كشور وجود دارد و در این شرایط نیازمند قرار گرفتن علم و عمل برای شكوفایی و توسعه اقتصادی كشور در كنار هم هستیم. رضایی با اشاره به فعالیت 900 مركز آموزشی ، 5/3 میلیون دانشجو و یكصد هزار استاد و مربی در كشور گفت:با سرازیر شدن اندیشه و نوآوری در دشت صنعت ،كشاورزی و زندگی مردم و پیوند علم و عمل معجزه اقتصادی ایجاد خواهد شد. وی گفت:مسوولان قوای سه گانه باید در این شرایط حساس بیشتر و بهتر از گذشته مشكلات را مدیریت كنند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت :دشمنان براساس برنامه ریزی و تحلیل های خاص ، تحریم ها را علیه كشور ما ایجاد كرده اند و ماباید با یك تجزیه و تحلیل مناسب نقشه های آنها را به هم بریزیم. وی تاكید كرد :باید با توكل بر خدا و به كار گرفتن استعداد های جوانان كشور به رشد و شكوفایی اقتصادی برسیم و بار دیگر از این آزمایش نیز سربلند بیرون بیاییم. پایان نیز دبیر مجمع نشحیص مصلحت نظام نیز به پرسش های دانشجویان جواب داد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود