27 مهر 1391
شماره خبر: 13443

تیم بوکس استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور سه پله صعود کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم بوکس استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور سه پله صعود کرد

سپیدار آنلاین: تیم بوکس استان البرز در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به تازگی در شهر اهواز مرکز استان خوزستان برگزار شد، با کسب رتبه 9 نسبت به دوره قبلی سه پله صعود کرد.
رییس هیات بوکس استان البرز اظهار داشت : ˈ مرتضی مهدوی نیا ˈ بوکسور البرزی وزن 60 کیلو گرم مدال نقره این رقابتها را به خود اختصاص داد. فرمان سلمانزاده ˈ افزود: با توجه به اینکه مدت کمی ساماندهی و آماده سازی بوکسورهای این استان را شروع کرده ایم نتیجه به دست آمده رضایت بخش است . وی اضافه کرد : با کسب تجربه به دست آمده از این رقابتها و ادامه برنامه های آموزش و تمرینات بوکسورهای البرز، انتظار است در رقابت های َآینده رتبه خوبی را نصیب استان کنیم . سلمانزاده بیان داشت: در نتیجه این رقابت ها که با شرکت 196 ورزشکار در 10 وزن در سالن بوکس مجموعه ورزشی تختی اهواز به مدت روز انجام شد، تیمهای استان لرستان ، خوزستان و تهران به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
وی یادآورشد: مرتضی مهدوی نیا، حسن کریمی ، محمد حسین دوراج ، حامد رضایی ، محمد رضا وجاهتی ، حسینعلی بابایی ، علیرضا میرصانع و محسن صلح جو اعضای تشکیل دهنده تیم استان البرز در این رقابت ها بودند که محمد حسین قنبری و سلیمان سلمانزاده به عنوان مربی و خودم به عنوان سرپرست هدایت تیم بوکس استان البرز را در این مسابقات بر عهده داشتیم . به گفته وی ، سال گذشته تیم بوکس استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان که در شهر آبادان انجام شد ، رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد. در استان البرز اکنون حدود 450 بوکسور وجود دارد که 90 نفر آنان برای شرکت در رقابت های استانی ، کشوری و برون مرزی با انجام برنامه های خوب آموزشی و تمرینی مداوم ساماندهی شده اند که در دو سالن دارای رینگ هوایی در طالقان و ساوجبلاغ و سالن بوکس کرج فعال هستند.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود