2 آذر 1394
شماره خبر: 153388

تکواندو البرز شخصیت کسب قهرمانی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکواندو البرز شخصیت کسب قهرمانی دارد


مربی تیم تکواندو البرز گفت: مهم‌ترین مزیت تیم تکواندو استان البرز برای حضوری قدرتمند در رقابتهای قهرمانی کشور تجربه و داشتن شخصیت قهرمانی است.
کوروش رجلی، قهرمان سابق تکواندو جهان اظهار کرد: سطح این دوره رقابتهای قهرمانی کشور بسیار بالاست و تیم‌ها با تمام توان حضور خواهند یافت. وی افزود: تیم‌های تهران، آذربایجان و مازندران با نفرات صاحب نام خود در این رقابتها حاضر خواهند شد که این موضوع سطح کمی و کیفی مسابقات را بالا خواهد برد. وی با ابراز رضایت از آمادگی تکواندوکاران البرز گفت: حضور هادی مستعان، میثم باقری و بهنام بیات برگ برنده تیم البرز خواهد بود؛ چرا که این بایکنان سالها در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌اند و مدال‌های خوش رنگی کسب کرده‌اند. رجلی با بیان این که تیم البرز اردویی دو ماهه برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور داشته است، افزود: تیم البرز به مدت دو ماه از امکانات باشگاه کوروش استفاده کرده است و از نظر فنی و جسمانی شرایط خوبی را به دست آورده است. وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب و طراحی تمرینات مدرن روند آماده‌سازی تیم به درستی پیش رفته است و تکواندوکاران با آمادگی کامل در رقابتهای قهرمانی کشور حضور خواهند یافت. مربی تکواندو استان البرز با بیان این که تیم استان سال گذشته بر سکوی سوم رقابت‌های قهرمانی کشور ایستاده است، افزود: تلاش می‌کنیم در رقابت‌های پیش رو سکوی قهرمانی را از آن خود کنیم. رجلی یادآور شد: تمام تلاش بازیکنان در درجه اول اثبات شایستگی‌های فردی خودشان است تا بتوانند دوباره در اردوهای تیم ملی حضور یابند. ملی پوش اسبق تکواندو ایران گفت: با توجه به حضور قدرتمند تمامی استان‌ها پیش بینی کسب مدال طلا بسیار سخت است اما با اطمینان عنوان می‌کنم تیم البرز در تمامی اوزان شانس رسیدن به مدال را دارد. رقابتهای قهرمانی کشور روزهای سه نشبه و چهارشنبه هفته جاری در تهران برگزار خواهد شد.
هادی مستعان (وزن یک )، میثم باقری (وزن دو )، علیرضا علیاری (وزن سه)، مهدی غفارزاده (وزن چهار )، بهنام بیات (وزن پنج)، علیرضا درویش پور (وزن شش)، سیاوش فخرایی (وزن هفت) و حسین قربان زاده (وزن هشت) تکواندوکاران البرز را در این رقابتها تشکیل می‌دهند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود