4 تیر 1392
شماره خبر: 27431

جشنواره اوقات فراغت به ایستگاه اختتامیه رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

جشنواره اوقات فراغت به ایستگاه اختتامیه رسید


سپیدار آنلاین: جشنواره اوقات فراغت البرز به ایستگاه اختتامیه رسید و همزمان با شب میلاد صاحب الزمان (عج) با برگزاری برنامه ای شاد از برترین های بخش های مختلف این جشنواره تجلیل شد.
همزمان با سالروز میلاد با سعادت صاحب الزمان (عج) اختتامیه جشنواره اوقات فراغت شامگاه یکشنبه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز،مدیران دستگاههای برتر، سازمان های مردم نهاد ، مردم و اصحاب رسانه در باشگاه میلاد برگزار گردید.
فعالیت24دستگاه استان البرز در زمینه اوقات فراغت
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم استان البرز گفت: مردم استان کرج با حضور در انتخابات24خرداد حماسه ای مثال نزدنی را به وجودآوردند که منجر به خلق حماسه سیاسی شد. علیرضا جوانمردی در مورد ارزیابی پایگاههای اوقات فراغت بیان داشت: در سطوح استان ها اداره کل ورزش و جوانان هر استانی متولی جهت ارزیابی دستگاههای موثر و فعال در بحث اوقات فراغت شده است و در ماههای قبل از عید طی مکاتباتی که با دستگاه های اجرایی استان داشتیم، تعداد24 دستگاه فعالیت های مرتبط با اوقات فراغت را دنبال می کنند و در همین راستا نیز پورتالی برای ثبت اطلاعات راه اندازی گردید اما به دلیل نواقص فنی تمامی کمیته ها نتوانستند اعم فعالیت های خود را در آن به ثبت برسانند. وی عناوین شناسایی دستگاههای برتر در زمینه اوقات فراغت را میزان اجرای برنامه های فردی و گروهی، میزان بهره مندی مخاطبان با شرایط خاص از جمله معلولین، ایده ها و ابتکارات ، تعداد پایگاه های فصلی وثابت و....عنوان کرد و گفت:دستگاههای موثر و فعال استان در بخش های سه دستگاه برتر استان، دستگاه پرمخاطب، فعالترین کارشناسان دستگاه ها، فعالترین سمن ها و یا موسسات مردم نهاد دسته بندی شده اند. جوانمردی در مورد فراخوان های داده شده در خصوص اختتامیه برگزارشده افزود: تمامی گروههای دانش آموزی و دانشگاهی مقالات خود را در زمینه های غنی سازی اوقات فراغت که در قالب فکر بوده ارائه دادند که تعداد55مقاله برتر شناخته شدند، 20 مقاله در قالب مجموعه ای به چاپ رسید و 5 مقاله نیز تجلیل خواهند شد.
آموزش و پرورش پر مخاطب ترین دستگاه درتابستان 91
جوانمردی در ادامه پر مخاطب ترین دستگاه اجرایی در زمینه ی اوقات فراغت را اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با296هزار مخاطب و کمترین مراجعه کننده را میراث فرهنگی استان با 840مخاطب عنوان کرد.
وی اظهارداشت:مجموع خدماتی که 24دستگاه در زمینه ی اوقات فراغت ارائه کردند تحت پوشش قرار دادن435 هزار نفر بوده است.
2670پایگاه ثابت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود