23 تیر 1403
شماره خبر: 307562

مسئولان دغدغه اشتغال ورزشکاران را برطرف کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی



قهرمان فردیسی گفت:‌ امیدوارم مسئولان مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی را برطرف کنند، تا این قشر نیز بتوانند با فراغ بال تشکیل خانواده دهند و زندگی کنند.
به گزارش بسیج البرز کسری خسروی ورزشکاران فردیسی گفت: ۱۸ سال در کشتی فعالیت داشتم در سن ۲۵ سالگی به دلیل شکستگی دنده با این ورزش خداحافظی کردم. قهرمان چلنج فینس فردیسی، برنده ۴ مدال آسیایی ۴ مدال طلای آرمان کلاسیک و عضو تیم ملی ایران ادامه داد: بعد ۵ سال به صورت حرفه‌ای بدن‌سازی کردم و وارد مسابقات شدم و توانستم افتخارات بسیار زیادی را از آن خود کنم و به عضو تیم ملی ایران درآیم. وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون شرایط برای تشکیل خانواده فراهم نشده است، زیرا زندگی کردن با یک ورزشکار سخت می‌باشد؛فراز و فرود‌های بسیار زیادی در زندگی من وجود دارد. خسروی تصریح کرد: ورزشکار برای رسیدن به قهرمانی و شرکت در مسابقات مختلف باید همه ی هزینه‌ها را خودش تقبل کند و حمایت چندانی از ما صورت نمی‌گیرد. کاپیتان تیم ملی فیتنس چلنج ایران گفت: تقریباً چند ماه گذشته همراه با قهرمانان سراسر کشور، با مقام معظم رهبری دیدار داشتیم و‌ ایشان از جامعه ورزشی به دلیل اینکه پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به روی صحنه می‌برند، تشکر کردند.
وی ادامه داد: متأسفانه ورزشکاران در ایران نمی‌تواند فقط دغدغه قهرمانی داشته باشند و باید برای رسیدن به هر جایگاهی خود صفر تا ۱۰۰ کار را بر عهده بگیرند و این کار را سخت می‌کند. خسروی افزود: من شغلی غیر از ورزش، قهرمانی و مربی‌گری ندارم و‌ امیدوارم مسئولان مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی را برطرف کنند تا این قشر نیز بتوانند با فراغ بال تشکیل خانواده دهند و زندگی کنند. مربی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان اظهار داشت: من به عنوان ورزشکار تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم تا پرچم کشورم را در میادین بین‌المللی بالا برم اما از مسئولان انتظار دارم که قهرمانان ورزشی را ببینند و از آن‌ها حمایت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود