1 تیر 1391
شماره خبر: 8114

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ساوجبلاغ معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ساوجبلاغ معرفی شد

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از معرفی ' رضا آزاد فلاح ' به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
' محسن جعفری ' گفت: آزاد فلاح به عنوان متولی ساخت نخستین پیست موتور سواری در منطقه حصارك كرج در دو دوره رقابت های كشوری رشته موتور كراس طی سالهای 81 و 84 كه در پیست ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده به قهرمانی رسیده است . وی اضافه كرد: این ورزشكار كه 32 سال سن دارد به مدت 9 سال در ورزش رزمی كونگ فوتوآ فعالیت داشته و در این مدت در دو دوره مسابقات قهرمانی آسیایی كه در تهران و باكو آذربایجان برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت. جعفری بیان داشت: همچنین در چند دوره در رشته كیك بوكسینگ با كمك علی مهین ترابی مربی و رییس هیات ورزش های رزمی استان البرز و كرج، آزاد فلاح توانست در رقابتهای قهرمانی جهان كه در ایران ، تركیه ، مالزی و تایلند برگزار شد رتبه نخست را كسب كند. وی گفت: علاوه بر این آزاد فلاح پیش از این دبیر سبك رزمی اسپرت فایتینگ و نایب رییس سبك موی تای در استان البرز بوده است . جعفری افزود: انتظار است با توجه به سابقه خوب ورزشی آزاد فلاح در آینده نزدیك شاهد ساماندهی رشته ورزشی موتور سواری و اتومبیلرانی در منطقه ساوجبلاغ و توسعه و رونق این رشته ورزشی باشیم . وی یادآورشد: در منطقه ساوجبلاغ، علاقه مندان زیادی و ورزشكاران خوبی در این رشته ورزشی وجود دارند كه با احداث یك پیست اتومبیلرانی زمینه اموزش و تمرین و مسابقه برای آنان فراهم شود. به گفته وی، اكنون در منطقه برغان و هیو این شهرستان دو پیست موتور سواری وجود دارد كه علاقه مندان و ورزشكاران موتور سوار به آموزش و تمرین می پردازند. وی اظهار داشت: بنا به پیشنهاد هوشنگ افشاری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ و از سوی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان به عنوان رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان ساوجبلاغ معرفی شده است . اكنون در استان البرز حدود 200 اتومبیلران وجود دارد كه یكصد نفر آنان برای مسابقات ساماندهی شده اند.
10 درصد این اتومبیلرانان را بانوان تشكیل می دهند كه در پیست ورزشگاه آزادی و پیست كارتینگ جوانان البرز واقع در بوستان شهید چمران كرج به آموزش ، تمرین و مسابقه می پردازند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود