3 شهریور 1390
شماره خبر: 1145

آغاز ثبت نام مربیان در دوره های شش ماهه دوم تربیت مربی

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

آغاز ثبت نام مربیان در دوره های شش ماهه دوم تربیت مربی

ثبت نام مربیان در دوره های شش ماهه دوم سال 90 در مرکز تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه ای ITc آغاز شد.
مربیان رسمی، پیمانی و حق التدریس می توانند تا تاریخ 15 شهریورماه سال جاری جهت انتخاب دوره های آموزشی اقدام به ثبت نام کنند.
زمان انتخاب دوره های آموزشی ویژه مربیان آموزشگاه های آزاد متعاقباً اعلام خواهد شد و در این خصوص اطلاع رسانی انجام می شود.
مرکز تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از منحصر بفردترین و مجهزترین مراکز آموزشهای تخصصی و مهارتی ویژه مربیان آموزش فنی و حرف های و تکنسینها و کارشناسان صنایع است.
برخورداری از اساتید و کارکنان توانمند، مجرب و ماهر، داشتن تجهیزات و امکانات وسیع سخت افزاری و نرم افزاری مرکز تربیت مربی کرج را به عنوان یکی از قطبهای اصلی آموزشهای مهارتی پیشرفته و تخصصی در کشور و منطقه مطرح کرده است.
آموزشهای تخصصی فناورانه و مهارتهای مختلف فنی و حرفه ای در تمامی شاخه های مهم صنعتی مطابق با معیارهای بین المللی، پژوهش در زمینه نوآوری و انتقال شیوه های نوین آموزشی، این مرکز را به عنوان پایگاه مهم آموزشهای فنی و حرفه ای در ایران و کشورهای منطقه مطرح ساخته است.
مرکز تربیت مربی در سال 87 توانسته است با استقرار سیستم مدیریت آموزشی نوین خود(LMS)، حضور مربیان در مرکز را افزایش داده و خدمات نوین آموزشی(سیستم پودمانی) را به مربیان ارائه کند.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود