5 شهریور 1390
شماره خبر: 1159

تحولات منطقه نشان از صدور انقلاب اسلامي است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تحولات منطقه نشان از صدور انقلاب اسلامي است

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: تحولات منطقه نشان از صدور انقلاب اسلامي به كل دنيا دارد.
حجت الاسلام ' علي اكبر وثوقي ' در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته افزود: دشمان اسلام از صدور اين انقلاب نگران هستند چرا كه به اين واقعيت پي برده اند كه بيداري جهانيان در برابر ظلم و بي عدالتي ناشي از انديشه هاي امام راحل است.
وي اضافه كرد: بدخواهان مكتب اسلام و قرآن از اين موج وحشت زده شده اند و به دنبال مديريت كردن آن هستند تا حداقل از سقوط خود جلوگيري كنند و زياد آسيب نبينند .
وي بيان داشت: مسلمانان بايد هوشيار باشند و دراين روز با اتحاد براي مبارزه با دشمنان همسو شوند تا بتوان شاهد سرنگوني اين حكومت هاي زورگو شد .
امام جمعه نظرآباد در ادامه به هفته دولت كه هرساله ياد آورشهيدان رجايي و باهنر در كشور است اشاره كرد و افزود: بايد با ارايه خدمات صادقانه و بي منت به مردم روحيه اي همچون اين شهداي بزرگوار داشت.
وي ادامه داد: دامنه خدمات دولت خدمتگزار به مردم طي اين دوره رشد مناسبي داشته و زمينه گسترش و توسعه ايران اسلامي و عدالت را درپي داشته است .
وثوقي ياد آورشد: متاسفانه عده اي آگاهانه يا ناآگاهانه خدمات درست را زير سوال مي برند و آب به آسياب دشمن مي ريزند در حاليكه بايد با بررسي عملكرد اين دولت نگاه منصفانه داشت.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود