5 شهریور 1390
شماره خبر: 1172

بازار خودرو در فردیس راه‌اندازی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بازار خودرو در فردیس راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج از راه‌اندازی بازار خرید و فروش خودرو در فردیس خبر داد.
داود شعباني با اعلام اين خبر اظهار داشت: این مهم با هدف ایجاد تسهیلات برای شهروندان در خرید و فروش بی‌واسطه خودرو انجام می‌گیرد.
وی بیان کرد: بازار خودرو حول سه محور اصلي خريد و فروش خودرو، خريد و فروش تجهيزات جانبي و قطعات يدكي، اطلاع رساني در جهت ارايه خدمات تخصصي ارائه خدمات می‌کند.
اين مسئول در ادامه افزود: در حال حاضر یک بازار خودرو در مکان ندامتگاه قزلحصار مشغول به فعالیت است که با توجه به جانمایی‌های صورت گرفته دومین بازار خرید و فروش خودرو در فردیس ایجاد می‌شود.
شعبانی فراهم آوردن بسترهای ایجاد تسهیلات در سلامت خرید و فروش را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ایجاد بازارهای خودرو با بهره‌گیری از خدمات کارشناسی تخصصی صورت می‌گیرند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج احداث بازارهای خودرو را عامل مهمی در کاهش سفرهای درون شهری دانست و عنوان کرد: به تبع این مهم حجم بار ترافیکی شهر نیز در حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.
وي برقراري ارتباط بين خريداران و فروشندگان خودرو مستقيم و بدون واسطه در محيطي تخصصي را از مولفه‌های مثبت ایجاد بازارهای خودرو ذکر کرد و افزود: عرضه مطلوب‌تر به واسطه وجود آمار بالای خودرو در این بازارها مهیا است.
شعبانی با بیان اینکه در بازارهای خودرو امکان جستجو سريع براساس پارامترهاي مختلف از قبيل مدل خودرو، سال ساخت، محدوده قيمت و شهر مورد نظر به راحتی وجود دارد گفت: این مهم باعث افزایش قدرت خرید خودرو کاهش هزينه، صرفه‌جويي در زمان می‌شود.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود