6 شهریور 1390
شماره خبر: 1206

پارک جهان نما جان می گیرد/ اختصاص 85 میلیون تومان برای نگهداری

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

پارک جهان نما جان می گیرد/ اختصاص 85 میلیون تومان برای نگهداری

فرماندار کرج از حیات دوباره پارک جهان نما و واگذاری کامل آن به شهرداری کرج خبر داد و گفت: برای نگهداری این پارک به صورت فوری 85 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
مهدی ایران ن‍ژاد در خصوص وضعیت پارک جهان نما اظهار داشت: این پارک ذخیره بسیاربزرگ و غنی از گونه های گیاهی در مساحتی بالغ بر 170 هکتار است که با رسانه ای شدن مشکلات آن، پیگیری مسائل مربوط به نگهداری آن شتابی دوچندان گرفت.
وی ادامه داد: بر همین اساس و با پیگیریهای فرمانداری و شهرداری کرج برای نجات درختان این پارک خیلی سریع اعتباری در حدد 85 میلیون تومان برای نگهداری درختان این پارک تخصیص یافت.
ایران ن‍ژاد یادآور شد: هفته گذشته برای پیگیری این موضوع با حضور مسئولان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری کرج تفاهم نامه ای جهت واگذاری کامل پارک به شهرداری به امضا رسید.
وی تاکید کرد: از این پس پارک جهان نما به صورت کامل در اختیار شهرداری قرار می گیرد.
فرماندار کرج درخصوص مشکل قطع آب این پارک نیز گفت: سازمان آب طلب سنگینی از منابع طبیعی برای این پارک دارد که اختصاص 85 میلیون تومان اعتبار به این پارک نیز بخشی صرف بدهی سازمان آب خواهد شد.
وی اصرار منابع طبیعی برای نگه داشتن بخشی از پارک را در تصرف خود حفظ زمینهای این مجموعه برای منابع طبیعی برشمرد که با این خواسته موافقت نشده است.
این مسئول از تشکیل جلسه نهایی رسیدگی به وضعیت جهان نما نیز خبر داد و گفت: در روزهای آینده با حضور رسانه ها و دستگاههای ذیربط موضوع جهان نما بررسی نهایی خواهد شد و به زودی این ذخیره غنی البرز به همت شهرداری احیا شده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود