8 شهریور 1390
شماره خبر: 1238

زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در البرز فراهم است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در البرز فراهم است

رئيس سازمان صنايع البرز گفت: زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در البرز فراهم است.
سعيد زرندي ظهر امروز در مراسم گشايش سه شركت صنعتي در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: باتوجه به تمهيدات انديشيده شده و همچنين برنامه‌ريزي‌هاي لازم هم‌اكنون زمينه‌ها و زيرساخت‌هاي لازم براي حضور سرمايه‌گذاران در البرز فراهم شده است.
وي ادمه داد: البته فعاليت بيش از پيش اين سرمايه‌گذاران منوط به همكاري بيشتر بانك‌هاي عامل با مراكز صنعتي است.
اين مسئول تأكيد كرد: بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرد كه سرمايه‌گذاران اعتماد و اطمينان كافي براي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف اين استان را داشته باشند.
زرندي ادامه داد: بانك‌هاي عامل اين استان بايد با فراهم كردن زمينه‌هاي مناسب و با پرداخت به موقع تسهيلات به واحدهاي صنعتي و خدماتي همكاري‌هاي لازم را به منظور توسعه فعاليت سرمايه‌گذاران در اين استان را ايجاد كند.
وي تأكيد كرد: متأسفانه برخي از بانك‌هاي عامل با سنگ‌اندازي‌هاي مختلف مانع از فعاليت سرمايه‌گذاران در اين استان شده و اين مسائل سرمايه‌گذاران را از ادامه فعاليت در البرز دلسرد مي‌كند.
زرندي در ادامه سخنان خود حضور و فعاليت سرمايه‌گذاران در اين استان را مهم ارزيابي كرد و گفت: با فعاليت بيشتر سرمايه‌گذاران در البرز مي‌توانيم شاهد پيشرفت و توسعه شهر و همچنين افزايش اشتغالزايي و كاهش نرخ بيكاري در استان البرز باشيم.
وي بر تكميل منابع مالي از سوي بانك‌ها تأكيد كرد و افزود: انجام اين مهم سبب تسريع در احداث و راه‌اندازي واحدهاي توليدي صنعتي جديد و همچنين تقويت صنايع فعال و نيمه فعال خواهد شد.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان البرز در ادامه سخنان خود به برخي از مصوبات سفر سوم رئيس جمهور به البرز اشاره كرد و گفت: باتوجه به اين مصوبات اميدواريم شهرك صنعتي نجم‌آباد به عنوان يكي از مناطق صنعتي مصوب اين سفر با مشاركت بخش خصوصي احداث شود.
به گفته زرندي توسعه اشتغالزايي در اين استان بايد بيش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گيرد چرا كه با به كارگيري جوانان و استفاده از ظرفيت‌‌هاي آنان مي‌توانيم گامي اساسي براي توسعه شهر و همچنين كاهش نرخ بيكاري گام برداريم.
همزمان با هفته دولت 18 طرح صنعتي با اعتباري بالغ بر 600 ميليارد ريال در استان البرز به بهره‌برداري رسيد كه پيش‌بيني مي‌شود با بهره‌برداري از اين واحدهاي صنعتي بيش از 692نفر از جوانان جوياي كار مشغول به كار شدند.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود