8 شهریور 1390
شماره خبر: 1240

توزيع امكانات در كرج بايد عادلانه باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

توزيع امكانات در كرج بايد عادلانه باشد

معاون فني و عمراني فرماندار كرج بر توزيع عادلانه امكانات در مناطق مختلف كرج تأكيد كرد.
احمد افضلي ظهر امروز در مراسم اجرايي احداث بيمارستان 160 تختخوابي در فرديس كرج اظهار داشت: بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه امكانات به صورت عادلانه در مناطق مختلف كرج توزيع شود.
وي ادامه داد: فرديس كرج با توجه به جمعيت موجود نيازمند توجه ويژه مسئولان بوده و بايد در توسعه امكانات شهري، رفاهي و خدماتي اقدامات اساسي انجام شود.
اين مسئول در ادامه سخنان خود به عمليات اجرايي بيمارستان فرديس اشاره كرد و گفت: ‌به منظور احداث اين بيمارستان 20 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
افضلي تأكيد كرد: اين بیمارستان در شهرک 110 فرديس احداث خواهد شد كه با احداث اين بيمارستان گامي اساسي براي توسعه خدمات به مردم در اين منطقه برداشته مي‌شود.
وي افزود: احداث اين پروژه يكي از مصوبات سفر رئيس جمهور به استان البرز است كه با پيگيري و تلاش مسئولان امروز به مرحله اجرايي رسيده است.
معاون فني و عمراني فرماندار كرج گفت: در اين راستا شوراي شهر و شهرداري كرج با اختصاص زمين 15 هزار متری نخستين گام به منظور احداث اين بيمارستان را در فرديس برداشته‌اند.
وي افزود: توسعه و آباداني شهر با تلاش مسئولان و توجه آنها به رفع كمبودها انجام مي‌شود لذا بايد با پيگيري‌هاي مستمر و اختصاص اعتبارات زمينه‌هاي مناسب را براي ايجاد خدمات در اين منطقه برداريم.
افضلی احداث بیمارستان در فردیس را يكي از مهم‌ترين اقدامات در فرديس عنوان كرد و گفت: فرديس با داشتن 400 هزار نفر جمعيت نياز دارد تا خدمات بيشتري به آن اختصاص يابد.
معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج مجری پروژه بیمارستان فردیس را مسکن و شهرسازی معرفی کرد و افزود: تامین اعتبارات دولتی این پروژه همچنین اجرای آن بر عهده سازمان مسکن وشهرسازی است.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود