8 شهریور 1390
شماره خبر: 1250

بارندگي موجب قطع آب شرب برخي از روستاهاي بخش آسارا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

بارندگي موجب قطع آب شرب برخي از روستاهاي بخش آسارا شد

بخشدار آسارا كرج گفت: بارندگي چند روز گذشته موجب قطع شدن و گل آلودگي آب شرب برخي از روستاهاي اين بخش شده است.
' محسن محمدي سيرايي' افزود: از آنجايي كه آب شرب مورد نياز روستاييان از طريق چشمه و قنات تامين مي شود ، متاسفانه با بارندگي چند روز گذشته به برخي از سيستم آبرساني در اين روستاها صدماتي وارد شده است و موجب قطعي آب شرب در روستاها شده است.
وي اظهار داشت: اكنون در روستاهاي آزاد بر ، ري زمين وشهر آسارا آب شرب روستايي قطع است و ماموران آبفاي روستايي در تلاشند تا هرچه سريعتر با نصب انشعابات آب شرب روستاييان تامين شود.
محمدي بيان داشت: به دليل شدت بارندگي در منطقه كهنه ده ، تمامي چشمه هاي اين روستا تخريب شده است و در حال حاضر ساكنان در اين منطقه براي تامين آب شرب خود با مشكل مواجهند.
محمدي سيرايي افزود: براي تامين آب شرب مورد نياز شهروندان در روستاي كهنه ده، جمعيت هلال احمر بسته هاي آب معدني در اختيار مردم اين منطقه قرار داده اند .
وي بيان داشت: در برخي از روستاها و محله ها به دليل نفوذ آب رودخانه به چشمه ،آب شرب مورد نياز كاملا گل آلود و غيرقابل استفاده است.
محمدي با اشاره به بارندگي مداوم در منطقه افزود: امكان بازسازي صدمات ايجاد شده در منطقه به دليل بارندگي به كندي صورت مي گيرد ولي سعي بر اين است كه بتوانيم با كار شبانه روزي و استفاده از نيروي بيشتر آرامش را به منطقه برگردانيم .
بخش آسارا با بيش از 30 هزار نفر جمعيت و 56 روستا در شمال شهرستان كرج واقع شده است.




منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود