8 شهریور 1390
شماره خبر: 1260

رضايت مردم از عملكرد ادارات مهمترين محور است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

رضايت مردم از عملكرد ادارات مهمترين محور است

فرماندار نظرآباد گفت: رضايت مردم از عملكرد ادارات مهمترين محور موفقيت در ارزيابي دستگاهها به شمار مي رود.
'سيد ابراهيم كساييان ' در آيين تجليل از 52 مدير و كارمند نمونه اين شهرستان افزود: تكريم ارباب رجوع در دولت خدمتگزار روند مطلوبي داشته است چرا كه هدف اين دولت خدمت به مردم و تعالي و توسعه ايران اسلامي است.
وي اضافه كرد: زماني مدير يك دستگاه اجرايي مي تواند موفق و كارآمد باشد كه بتواند بر مجموعه كاري خود نظارت كامل داشته باشد و با ارزيابي خدمات آن دستگاه از ديدگاه مردم به اين مهم دست يابد.
كساييان گفت: دولت خدمتگزار طي سال گذشته با انجام سفرهاي استاني و سركشي به مردم در نقاط دورافتاده كشور - كه هيچ دولتي بعد از انقلاب به آنجا كوچكترين نگاهي نداشته - و يا دفاع از حقوق مردم و ارزشهاي انقلابي و ديني در صحنه هاي بين المللي ثابت كرد كه براي مردم گام هاي موثري را برداشته است.
وي يادآور شد: اين دولت با اجراي طرح هاي مختلف ، دامنه عدالت اجتماعي را در كشور گسترش داد تا مردم فقير و كم درآمد بتوانند زندگي خوبي داشته باشند و حق آنان به جيب افرادي كه رفاه كامل دارند و رانت خواران و ثروتمندان نرود.
كساييان در ادامه اظهار داشت: براي انتخاب بهترين كارمندان دستگاهاي اجرايي در زمينه هاي مختلف مواردي درنظر گرفته شده است كه طبق آن معيارها از بين مديران دو شهردار و پنج مدير نمونه ادارات كه توانسته بودند در جشنواره شهيد رجايي رتبه بياورند و 45 كارمند از ادارات در شهرستان برتر شناخته شدند.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود