12 شهریور 1390
شماره خبر: 1278

چهار عضو باند شرارت و اخاذي در كرج دستگيرشدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

چهار عضو باند شرارت و اخاذي در كرج دستگيرشدند

رييس پليس كرج از شناسايي و دستگيري چهار عضو يك باند حرفه اي سرقت خودرو ، كيف قاپي ، شرارت و اخاذي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ 'ناصر اصلاني' ايرنا افزود: در پي دريافت گزارش هايي مبني بر اينكه افرادي با تشكيل يك باند شرارت اقدام به انجام انواع جرايم از جمله ، سرقت خودرو ، كيف قاپي و شرارت در منطقه وحدت اين شهرستان مي كنند پيگيري موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي اضافه كرد : ماموران انتظامي كلانتري 20 منطقه وحدت با تشكيل يك تيم ويژه عملياتي ، انجام تحقيقات نامحسوس ، چهره نگاري از چهره فرضي متهمان و بازبيني از بانك اطلاعاتي سارقان به اين نتيجه رسيدند كه اعضاي اين باند چهار نفر بوده كه همگي آنها از افراد شرور و سابقه دار هستند .
وي در ادامه افزود : با تلاشهاي شبانه روزي ماموران انتظامي مخفيگاه يكي از متهمان كه سردسته اصلي اين باند بود روز گذشته شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه در حاليكه قصد فرار از پشت بام را داشت ،دستگير شد .
اصلاني افزود : متهم دستگير شده در بازجويي هاي فني ماموران به چهار فقره كيف قاپي ، 9 فقره سرقت منزل ، 12 مورد سرقت خودرو و در مجموع به 25 فقره سرقت با همدستي ساير اعضاي باند اعتراف كرد.
وي گفت : با توجه به اعترافات متهم دستگير شده و به دست آمدن هويت ساير اعضاي باند مشخص شد كه سه نفر همدست اين فرد قبلا به صورت انفرادي و به جرم ارتكاب جرايم ديگر دستگير و روانه زندان شده اند .
گفتني است ، متهم دستگير شده با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد تا از آن طريق با احضار سه همدست ديگر او به جرايم ارتكابي آنان رسيدگي شود.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود