14 شهریور 1390
شماره خبر: 1360

تلفات جاده اي در استانهاي تهران و البرز 16 درصد كاهش يافت

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

تلفات جاده اي در استانهاي تهران و البرز 16 درصد كاهش يافت

رييس پليس استانهاي تهران والبرز گفت : از ابتداي سال جاري تاكنون تلفات جاده اي در اين استانها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد كاهش يافته است.
سردار 'عليرضا اكبرشاهي' در جريان بازديد از برخي محورهاي مواصلاتي اين استانها با توجه به آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني و افزايش مسافرت ها اظهار داشت: در اين مدت تعداد تلفات ناشي از تصادفات رانندگي در اين استانها 47 نفر كمتر از مدت مشابه سال قبل است.
وي تاكيد كرد: اين كاهش در حالي رخ داده كه هر روز ما شاهد افزايش حجم خودروها بويژه در ايام تعطيلات در محورهاي مواصلاتي اين استانها هستيم .
وي يادآور شد: استانهاي تهران و البرز داراي هشت محور مواصلاتي پر آمد و شد است و گذرگاهي بين استان هاي اصلي كشور محسوب مي شود.
اكبر شاهي همچنين گفت : مجموع تصادفات رانندگي درون و برون شهري نيز در اين استانها از ابتداي سال جاري تاكنون با 44 درصد كاهش روبرو بوده و در اين مدت هشت هزار و 759 فقره تصادف كمتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رخ داده است.
وي افزود در ادامه با اشاره به عبور 205 هزار دستگاه خودرو در آزادراه هاي استانهاي تهران و البرز در طول تعطيلات عيد فطر امسال افزود: در اين مدت 207 فقره تصادف در محورهاي اصلي و فرعي اين استانها رخ داد كه بر اثر آنها سه نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند و 18 نفر نيز مجروح شدند.
بنا براين گزارش در جريان اين بازديد علاوه بر اهداء گل و شيريني از سوي ماموران پليس به مسافران ، فرماندهي انتظامي استانهاي تهران و البرز در حركتي نمادين كه برگرفته از فرهنگ ديني و اعتقادي ما مسلمانان است براي سلامتي مسافران در محل عوارضي قديم آزاد راه كرج - قزوين اقدام به ذبح گوسفند كرد.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود