14 شهریور 1390
شماره خبر: 1361

كارگاه توليد لنت ترمز تقلبي خودرو در شهريار كشف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

كارگاه توليد لنت ترمز تقلبي خودرو در شهريار كشف شد

رييس پليس شهريار از كشف يك كارگاه توليد لنت ترمز تقلبي خودرو در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ 'عبدالرضا خيرخواهان' ايرنا افزود: در راستاي طرح بازديد از انبارها و سوله هاي منطقه ، مأموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي اين شهرستان پس از دريافت گزارشهاي مردمي مبني بر اينكه فردي در داخل باغ شخصي اش اقدام به احداث انبار و كارگاه تهيه و توليد لنت ترمز تقلبي مي كند بررسي و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند .
وي اظهار داشت : ماموران پس از شناسايي كارگاه مورد نظر با هماهنگي مقام قضايي ، پس از بازديد از باغ مورد نظرمتوجه وجود كارگاه بزرگي در داخل آن شدند كه به صورت غير قانوني اقدام به تهيه و توليد لنت ترمزهاي تقلبي خودروهاي سبك مانند پژو ، پرايد و پيكان با پوشش و برچسب هاي شركت هاي معتبر و مجاز توليد كننده اين محصول مي كرد.
وي گفت : در بازرسي از اين كارگاه ، 49 هزار لنت بسته بندي شده و آماده عرضه به بازار و شش هزار برچسب لنت ترمز خودروهاي سبك با نام تجاري شركتهاي معتبر كه به طرز ماهرانه اي تهيه شده بود ،كشف شد .
خيرخواهان افزود : با تلاش مأموران انتظامي شهرستان علاوه بر مالك كارگاه ، همدست وي نيز دستگير و به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
رييس پليس شهريار همچنين به مردم توصيه كرد هنگام خريد لوازم و قطعات خودرو دقت كافي كرده و نياز خود را در اين زمينه از فروشگاههاي معتبر تامين كنند.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود