15 شهریور 1390
شماره خبر: 1384

براي پيروزي به تهران مي‌رويم

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

براي پيروزي به تهران مي‌رويم

كاپيتان تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: ما براي كسب پيروزي به تهران رفته و با شناختي كه از نفت داريم، اين هدف ميسر خواهد شد.
ابراهيم صادقي اظهار داشت: تيم ما پس از آنكه نتوانست در هفته‌هاي سوم و چهارم نتايج خوبي كسب كند، براي رفع نقاط ضعف تلاش بيشتري كرده و بالاخره توانستيم كاستي‌هاي خود را مرتفع سازيم.
وي افزود: خوشبختانه با تلاش همه بازيكنان و حمايت مديريت و كادر فني بخش مهمي از نواقص تيمي كه بروز آنها در ابتداي ليگ طبيعي است، برطرف شد و توانستيم در هفته پنجم پيروزي خوبي كسب كنيم.
اين بازيكن باتجربه فوتبال كشورمان در ادامه به انتقاد از تاخير در برگزاري هفته ششم ليگ‌برتر پرداخت و گفت: اگر ليگ ناگهان براي برگزاري ديدارهاي تيم ملي تعطيل نمي‌شد، روند موفقيت خود را حفظ مي‌كرديم.
صادقي افزود: به نظر من تعطيلي ليگ براي تيم‌هايي چون سايپا كه شرايط مسابقه را كسب كرده‌اند، مناسب نيست و اميدوارم با شروع مجدد مسابقات از اين امر ضربه نخورده باشيم.
وي اظهار اميدواري كرد: به هر حال بايد تمرينات خود را افزايش داده و در دو هفته تعطيلي ليگ تلاش كرديم كه انسجام تيمي ما دچار اخلال نشود.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه ديدار اين هفته تيمش برابر نفت تهران را چگونه ارزيابي مي‌كند؟ اظهار داشت: ما فيلم ديدارهاي اخير آنها را در دو نوبت مشاهده كرده و با توضيحات كادر فني نقاط قوت و ضعف اين تيم را به خوبي مي‌شناسيم.
هافبك سايپاي البرز ادامه داد: نفتي‌ها در پنج ديدار شش گل دريافت كرده و موفق به زدن هفت گل به حريفانش شده‌اند، بنابراين از خط حمله خوبي برخوردار بوده و در دفاع اشكالات مهمي دارند.
صادقي افزود: بنابراين بايد با احتياط به سمت دروازه حريف حمله كرده و ضمن حراست از دروازه خود، از نقاط ضعف نفت در خط دفاع به ويژه طي ضد حملات استفاده كنيم.
وي تاكيد كرد: هدف ما كسب امتياز در تهران است و اگر بازيكنان سايپا به خوبي دستورات تاكتيكي كادر فني را رعايت كنند، به طور قطع موفق خواهيم شد.
لازم به توضيح است، تيم فوتبال سايپاي البرز طي هفته ششم در تهران به مصاف نفت برود.
دو تيم نفت تهران و سايپاي البرز هم اكنون با كسب هشت و هفت امتياز به ترتيب رتبه‌هاي ششم و نهم جدول رده‌بندي ليگ‌برتبر فوتبال كشورمان را اشغال كرده‌اند.
ديدار آنها روز جمعه هجدهم شهريور ماه سال جاري برگزار خواهد شد.




منبع : خبرگزاري فرس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود