15 شهریور 1390
شماره خبر: 1396

مهندسي ترافيك نياز امروز شهرستان كرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مهندسي ترافيك نياز امروز شهرستان كرج است

معاون فني و عمراني فرمانداري كرج گفت:مهندسي ترافيك مهمترين نياز امروز اين شهرستان است.
'خسرو سرحدي ' افزود: فرهنگ سازي و ارائه آموزش هاي لازم در حوزه آموزش ترافيك مهمترين مقوله اي است كه بايد در مهندسي ترافيك مورد توجه برنامه ريزان قرار گيرد.
سرحدي گفت: بررسي دو شاخصه جمعيت و امكانات موجود در تحقق مهندسي ترافيك نقش بسزايي ايفا مي كند.
وي خاطر نشان كرد: شهرستان كرج يكي از مهاجرپذيرترين مناطق كشور است كه جمعيت برخي از شهرهاي آن با جمعيت بسياري از استانهاي كشور برابري مي كند در اين شرايط بايد به گونه اي برنامه ريزي شود كه علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي ترافيكي امروز براي آينده نيز تدابير لازم انديشيده شود.
معاون فني و عمراني فرماندار كرج يادآور شد: ساماندهي امكانات موجود در سيستم حمل و نقل عمومي در قالب تاكسي و اتوبوس مهمترين مقوله اي است كه بايد در دستور كار متوليان امر قرار گيرد.
وي گفت: اكنون 11 هزار دستگاه تاكسي و يكهزار دستگاه اتوبوس در كرج فعال هستند كه بايد با تاكيد بر ترويج فرهنگ استفاده مردم از وسايل حمل و نقل عمومي براي كاهش ميزان استفاده از وسايل شخصي اقدام كرد.
سرحدي اجراي طرح جامع حمل و نقل و ترافيك شهر كرج را عامل بسيار مهمي براي كاهش مشكلات موجود در اين حوزه عنوان كرد و يادآور شد: شهرداري كرج طي سالهاي گذشته با عقد قرارداد با مشاور طرح جامع حمل و نقل و ترافيك شهر كرج گامي مهم را در راستاي كاهش مسائل اين حوزه برداشته است.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود