17 شهریور 1390
شماره خبر: 1448

اجرای دو پروژه بزرگ ملی در پژوهشگاه مواد و انرژی

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

اجرای دو پروژه بزرگ ملی در پژوهشگاه مواد و انرژی

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: دو پروژه بزرگ ملی " اکسید تیتانیوم" و " سیلیکونها و تبدیل آن به سلولهای فتوولتائیک" در این پژوهشگاه در دست اجرا است.
علی اصغر توفیق افزود: در سال گذشته توانسته­ایم پروژه­های زیاد و مهمی از جمله پروژه" آب شیرین کن خورشیدی" و پروزه تولید "بیوگاز" را به انجام برسانیم.
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی ادامه داد: این دو طرح در زمره شش طرح برتر کشور در سال گذشته بودند.
این مسئول اضافه کرد: همچنین دو پروژه بزرگ ملی " اکسید تیتانیوم" و " سیلیکونها و تبدیل آن به سلولهای فتوولتائیک" را در دست اجرا داریم.
توفیق یادآور شد: در سالی که گذشت، ما توانسته­­ایم پیشرفتها و موفقیتهای چشمگیری داشته باشیم که از جمله آنها می­توان به انتخاب پژوهشگاه به عنوان دبیرخانه نانو کشورهای اسلامی اشاره کرد.
انتخاب پژوهشگاه به عنوان کانون ارتباط صنعت و دانشگاه در زمینه ساخت سلولهای خورشیدی
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی عنوان کرد: انتخاب پژوهشگاه به عنوان کانون ارتباط صنعت و دانشگاه در زمینه ساخت سلولهای خورشیدی از دیگر موفقیتهای این پژوهشگاه بوده است.
این مسئول گفت: کسب عنوان پژوهشگاه برتر در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر از دیگر موارد در این زمینه است.
توفیق افزود: کسب گواهینامه ایزو 17025، عملیاتی شدن سیستم اتوماسیون اداری، کسب جایزه علمی چهارمین دوره جایزه میر احمد سادات از دیگر موفقیتهای این پژوهشگاه در سال گذشته است.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود