17 شهریور 1390
شماره خبر: 1450

زیرساختهای مسکن مهر در شهرستان نظرآباد تامین شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

زیرساختهای مسکن مهر در شهرستان نظرآباد تامین شود

سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری شهرستان نظرآباد گفت: لازم است زیرساختهای مسکن مهر در این منطقه تامین شود و دستگاه ها و ادارات به این امر توجه داشته باشند.
امیرمنصور توده روستا افزود: لازم است ادارات خدمات رسان نسبت به ایجاد زیرساختها و تکمیل پروژه های خود در مجتمع مسکن مهر اهتمام ویژه داشته باشند.
سرپرست معاونت امورعمرانی فرمانداری شهرستان نظرآباد ادامه داد: این امر تاثیرات مطلوبی به همراه دارد و مانع از به وجود آمدن مشکلات احتمالی می شود.
این مسئول بیان کرد: کارگروه مسکن و شهرسازی و کارگروه امور زیربنایی و عمران با حضور اعضای این دو کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
توده روستا با اشاره به اهمیت مصوبات کارگروهها گفت: کارگروههای تخصصی از اهمیت بالایی برخوردارند و تصمیمات کارشناسی در این کارگروهها اتخاذ می شود.
وی اظهار داشت: البته جدیت در اجرای مصوبات نیز در این زمینه، اهمیت فراوانی دارد و باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم.
سرپرست معاونت امورعمرانی فرمانداری شهرستان نظرآباد یادآور شد: در ادامه پیگیری صدور اسناد مالکیت روستایی از طریق ثبت اسناد و بنیاد مسکن مطابق با برنامه پنجم توسعه، پیگیری ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور در نظرآباد مورد تاکید قرار گرفته است.
وی افزود: همچنین اهمیت انجام اقدام لازم در خصوص تبادل موافقتنامه پروژه های نیمه تمام در نظرآباد نیز مورد تاکید قرار گرفته است.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود