18 شهریور 1390
شماره خبر: 1460

ايران اسلامي با تبعيت از ولايت به اين اقتدار دست يافته است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ايران اسلامي با تبعيت از ولايت به اين اقتدار دست يافته است

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: ايران اسلامي با تبعيت از ولايت به اين اقتدار دست يافته و به الگويي براي ساير آزاديخواهان جهان تبديل شده است.
حجت الاسلام محمد تقي ناطقي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ساوجبلاغ افزود: ملت بزرگ ايران با حركت در مسير ولايت توانست بر رژيم ستم شاهي غلبه كرده و نظام جمهوري اسلامي را در كشور مستقر كنند.
وي اظهار داشت: امام راحل (ره ) و مردم ولايتمدار ايران اسلامي با تشكيل اين نظام ديني به جهانيان ثابت كردندكه بين دين و سياست پيوند ناگسستني براي دفاع از ارزشها وجود دارد.
ناطقي خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري نيز طي 22 سال گذشته با وجود همه مشكلات و توطئه هاي دشمنان توانستند انقلاب اسلامي را به جايگاه والايي در جهان كه امروز ما شاهد آن هستيم ، هدايت كنند.
امام جمعه ساوجبلاغ تاكيد كرد: اكنون ايجاد و گسترش اختلاف بين مردم و مسوولان نظام اسلامي در دستور كار دشمنان قرار دارد، غافل از آن كه ملت هوشيار ايران همانند گذشته با حركت در مسير ولايت اجازه نخواهد داد اين گونه توطئه ها به وحدت جامعه اسلامي آسيبي برساند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به پرونده هسته اي ايران اشاره كرد و گفت: دفاع دولت خدمتگزار در مجامع بين المللي از حقوق ملت در اين زمينه قابل ستايش است.
تاكيد بر ادامه كمك هاي مردمي به قحطي زدگان سومالي از ديگر مباحث مطروحه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ساوجبلاغ بود.


منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود