19 شهریور 1390
شماره خبر: 1481

مسلمانان همبستگي،اتحاد و همدلي خود را تا پيروزي نهايي حفظ كنند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مسلمانان همبستگي،اتحاد و همدلي خود را تا پيروزي نهايي حفظ كنند

نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرج گفت: مسلمانان اگر خواهان كشوري مستقل و آزاد هستند بايد ضمن پايبندي به قوانين ديني ، همبستگي، اتحاد و همدلي خود را تحقق پيروزي نهايي حفظ كنند.
حجت الاسلام و المسلمين 'محسن كازروني' در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته كرج با اشاره به بيداري اسلامي در برخي كشورهاي منطقه افزود: كشورهاي غربي هيچگاه دلسوز كسي نبوده اند و فقط شعار حقوق بشر را سر مي دهند.
وي با اشاره به حمله نظاميان رژيم صهيونيستي به كشتي حامل كمكهاي مردمي به مردم مظلوم غزه و كشته شدن تعدادي از سرنشينان آن در سال گذشته اظهار داشت : سازمان ملل متحد كميته اي را مامور تحقيق در اين زمينه كرد اما پس از گذشت يكسال اين كميته اعلام كرد كه محاصره غزه قانوني و حمله به كشتي مرمره از سوي اسراييل غاصب فقط يك عمل افراطي بود.
كازروني ادامه داد: محاصره يك ميليون و 400 هزار انسان بيگناه و بمباران آنان توسط هواپيماهاي رژيم اشغالگر قدس و اعلام قانوني بودن اين اعمال وحشيانه منطبق بر هيچ قانون حقوق بشري نيست.
وي اظهار داشت: سازمان ملل متحد با نصب تابلوهايي بر روي ساختمان خود شعار صلح و دوستي و مخالفت با جنگ و خونريزي سر مي دهد در حالي كه به حقوق بشر هيچ اعتقادي ندارد و اينها همه حيله و فريبي است تا كشورهاي استكباري كارهاي خود را قانوني جلوه دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: برخي حكومتهاي غربي و اسراييل غاصب در اين سازمان بين المللي حضور دارند كه دست به هر جنايتي عليه ساير كشورها مي زنند.
امام جمعه كرج در بخش ديگري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار اخير با اعضاي مجلس خبرگان رهبري گفت: دين مبين اسلام دين و سياست را در كنار هم قرار داده و همانگونه كه امام راحل(ره) تاكيد داشتند با حفظ اصول و ادبيات ديني مي توان در جهت پيشرفت كشور حركت كرد.
كازروني همچنين به حضور پرشور جوانان كشور در برنامه هاي مذهبي بويژه در ايام ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: توجه به جوانان و هدايت آنان به سوي مسايل ديني از جمله وظايف مهمي است كه بر عهده علما و مسوولان امور فرهنگي كشور قرار دارد و با كوتاهي در اين امر خطير بايد پاسخگوي خداوند در روز قيامت باشيم.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود