20 شهریور 1390
شماره خبر: 1506

ضرورت توجه به مطالبات فرهنگي جامعه‌

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ضرورت توجه به مطالبات فرهنگي جامعه‌

معاون سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت توجه به مطالبات فرهنگی جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد.
حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد بعدازظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه امور فرهنگی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و مدون، مطالبات خود را به منظور توسعه امور‌ فرهنگی در کشور انجام دهیم.
وی ادامه داد: حضور بخش خصوصی به منظور انجام این امر مهم یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای وظایف و اختیارات خود نیز می‌تواند گام‌های اساسی را برای توسعه امورات فرهنگی بردارد و بر تحقق برنامه‌های فرهنگی خود ثابت قدم باشد.
روحانی نژاد تأکید کرد: استان البرز نیز با توجه به نوپا بودن باید در انجام امورات فرهنگی بیش از گذشته تلاش کرده و در مسیر محقق شدن خواسته مقام معظم رهبری برنامه‌های فرهنگی خود را تدوین کند.
وی گفت: استان البرز میتواند در مسیر توسعه فرهنگ بسیار موفق عمل کند اما تحقق این امر مستلزم توسعه امکانات و تأمین نیروهای انسانی است.
این مسئول افزود: در این راستا مسئولان باید با توسعه امکانات فرهنگی و استفاده از افراد کارآمد برنامه‌های فرهنگی را در این استان با رشد مواجه کنند.
روحانی نژاد خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌ها‌ی فرهنگی مناسب است که در صورت استفاده درست از این ظرفیت‌ها این استان میتواند در توسعه امور فرهنگی گام‌های موثری بردارد.
در این دیدار همچنین سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی بر توسعه امور فرهنگی در این استان تأکید کرد و گفت: مسئولان با همدلی بیشتر باید در این مهم تلاش کنند.
وی افزود: ارائه اعتبارات و همچنین توجه ویژه به این بخش می‌تواند ما را در تحقق برنامه‌های خود یاری دهند.
این مسئول گفت: البته نهادینه کردن برنامه‌های فرهنگی در بین مسئولان یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته مورد توجه گیرد.
مسعودی در پایان افزود: در این راستا مسئولان فرهنگی با اجرای برنامه‌ها و نشست‌هایی می‌توانند در رشد برنامه‌های فرهنگی در این استان گام بردارند.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود