21 شهریور 1390
شماره خبر: 1536

شهرداري كرج بخش عمده طرح استقبال از مهر را انجام داد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

شهرداري كرج بخش عمده طرح استقبال از مهر را انجام داد

شهردار كرج گفت: در آستانه بازگشايي مدارس بخش عمده طرح استقبال از مهر در اين كلانشهر اجرا شد.
سيد علي آقازاده' عصر يكشنبه در نشست كميته برنامه ريزي شهرداري مديران مناطق 12 گانه و سازمانهاي تابعه شهرداري كرج اظهار داشت: آماده سازي معابر ، محدوده فضاهاي آموزشي و زيباسازي نماي بيروني اين فضاها از برنامه هاي
طرح استقبال از مهر است .
وي بيان داشت: در اجراي اين طرح ، خط كشي معابر ،آسفالت مسيرهاي منتهي به مدرسه ها و توسعه فضاهاي سبز در اطراف مدارس انجام شد.
آقازاده ادامه داد: همزمان با بازگشايي مدارس،در هرمنطقه شهرداري كرج در دو مدرسه برنامه هاي ويژه سال جديد تحصيلي اجرا مي شود.
شهردار كلانشهر كرج در ادامه از اهداي 20 دستگاه رايانه به 20 مدرسه برتر كلانشهر كرج از سوي شهرداري خبر داد و اعلام كرد: در سال جاري با انسجام و برنامه ريزي در بخش مديريت شهري زمينه هاي رفاه دانش آموزان فراهم شده است.
وي يادآور شد: تاكنون 90 درصد اقدامات در بخش مديريت شهري براي آغاز سال تحصيلي جديد انجام شده است كه به طور قطع طي چند روز آينده مابقي امور به پايان مي رسد.
اين مسوول از اعمال مقررات جديد ترافيكي همزمان با بازگشايي مدارس در اين كلانشهر خبر داد و افزود: طي هماهنگي با شوراي ترافيك شهرستان، مقرر شده است كه ناوگان حمل و نقل عمومي همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد با تمام توان و ظرفيت خدمات به دانش آموزان ارائه دهد تا مشكلي در تردد آنها به وجود نيايد.
آقازاده بر بهبود وضعيت عبور و مرور و ساماندهي سرويس هاي دانش آموزان تأكيد كرد و گفت: همچنين در زمينه نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و خط كشي عابر پياده در معابر به مناطق آيين نامه ارسال شده است.
شهردار كرج گفت: 20 هزار بسته فرهنگي در سال تحصيلي جديد بين دانش آموزان كرجي توزيع مي شود.
اين مسوول اظهار داشت: به منظور روان سازي ترافيك از پانزدهم شهريورماه جاري به مدت يك ماه مجوز حفاري در معابر كلانشهر كرج صادر نمي شود.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود