21 شهریور 1390
شماره خبر: 1562

آسفالت محله های شیخ آباد و نوروزآباد ترمیم و لکه گیری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

آسفالت محله های شیخ آباد و نوروزآباد ترمیم و لکه گیری می شود

معاون خدمات شهری و عمرانی شهرداری منطقه 2 کرج از اجرای طرح لکه گیری و ترمیم آسفالت محله های شیخ آباد و نوروز آباد این منطقه خبرداد.
حاج محمدی گفت: این عملیات عمرانی و زیرساختی با استقرار یک اکیپ لکه گیری آسفالت اجرایی شده است.
وی اذعان داشت: در اجرای این طرح همه معابر اصلی و فرعی محله های شیخ آباد و نوروز آباد پس از بازبینی بازبینی تحث پوشش عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت شدند.
این مسئول اجرای آسفالت برای تمامی خیابانها و کوچه های واقع شده در حریم منطقه 2 را از جمله برنامه ای اولویت دار شهرداری منطقه خواند و بیان کرد: اجرای آسفالت به عنوان عملیات عمرانی، خدماتی محسوب می شود که انجام آن از جمله درخواستهای شهروندان می باشد.
حاج محمدی اذعان داشت: اجرای موفق طرح های زیربنایی در معابر سطح منطقه ضریب رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری را به نحو موثری افزایش می دهد.
وی خاطر نشان کرد: نگهداری و تعمير معابر شهر به منظور افزایش راندمان و ماندگاری بیشتر معابر از سرفصل های کاری شهرداری منطقه 2 کرج می باشد که پیرو آن اقدامات عمرانی و زیر بنایی در معابر سطح منطقه به طر مستمر انجام می شود.
حاج محمدی برنامه ريزي در خصوص اجراي عمليات زيرسازي و آسفالت معابر فرعي منطقه را با نگرش محروميت زدايي محلات و كنترل و اصلاح ترك هاي طولي و عرضي ، انقباضي و انعكاس در معابر اصلي و فرعي پيش از آسفالت ريزي از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای ساماندهی معابر ذکر کرد.
معاون خدمات شهری و عمرانی شهرداری منطقه 2 کرج اجراي عمليات لكه گيري و آسفالت تراش به عنوان اقدامات زیرساختی و ترمیمی در این منطقه را یادآور شد و عنوان کرد: این مهم با هدف خدمات رسانی مناسب و سریع به شهروندان و ساکنان منطقه صورت گرفته است.
وی در ادامه با تاکید بر ادامه پروژه ترمیم سطوح آسفالتی به طور مستمر در تمامی فصول سال، به ضرورت و اهمیت اجرای این پروژه پرداخته و اظهار داشت: میزان سطوح آسفالتی در سطح منطقه، فرسودگی تاسیسات و شبکه های موجود در زمین نیاز به رسیدگی مدام به وضعیت آسفالت معابر را دو چندان می کند.
حاج محمدی گفت: معابر منطقه 2 کرج به واسطه واقع شدن در مسیر تردد بالای خودرو ها بیشتر به تعمیر و بازسازی آسفالت نیاز دارد.
وی افزود: وضعیت جغرافیایی زمین و عدم وجود شیب مناسب جهت دفع آبهای سطحی موجب بروز مشکلاتی برای آسفالت معابر می شود که در صورت عدم رسیدگی به موقع به وضعیت آن هزینه های جانبی بسیاری را در پی دارد.
معاون خدمات شهری و عمرانی شهرداری منطقه 2 کرج بر ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از اجرای این پروژه آسفالت معاب به ویژه در محله های شیخ آباد و نوروز آباد تاکید کرد.





منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود