11 مهر 1390
شماره خبر: 1935

اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی در مساجد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی در مساجد البرز

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی همزمان با هفته دهه کرامت در این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام سید‌اکبر موسوی بعد ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله در ایام دهه کرامت جشن‌های مختلفی در کشور برگزار می‌شود که امسال ستاد جشن‌های رضوی برای اولین بار در استان البرز و با مسئولیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی پنج هزار نفری در استان البرز همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: این همایش روز جمعه از میدان جمهوری کرج آغاز و تا تالار شهیدان نژاد فلاح این شهرستان ادامه دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های اصولی و همچنین تمهیدات اندیشیده شده برنامه‌های فرهنگی در این دهه دراستان البرز برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: 16 ارگان و دستگاه دولتی برای برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها فعال بودند که از آن جمله می‌توان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، آموزش و پرورش، امور مساجد، حوزه‌های علمیه و ... اشاره کرد.
موسوی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که ر دهه کرامت در این استان برا خواهد شد.
وی ادامه داد: همزمان با این ایام جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و جشن میلاد در 10 امامزاده استان برگزار می‌شود.
موسوی اجرای ویژه برنامه در امامزاده هارون طالقان (تنها امامزاده منتصب به امام رضا (ع))، جشن بزرگ تکلیف دختران در امامزاده حسن (ع) و برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در سایت البرز من را از دیگر برنامه‌های این ستاد در دهه کرامت عنوان کرد.
وی در ادامه در سخنان خود از برگزاری تور گردشگری رایگان برای سالمندان توسط اداره کل میراث فرهنگی خبر داد و افزود: در این راستا اردوی ویژه دختران به قم توسط انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی نیز در این دهه برگزار می‌شود.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود