12 مهر 1390
شماره خبر: 1973

برنامه هاي كميته روز جهاني كودك در استان البرز اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

برنامه هاي كميته روز جهاني كودك در استان البرز اعلام شد

رييس ستاد بزرگداشت روز جهاني كودك و مشاور استاندار درامور آموزش وپرورش ضمن تشريح برنامه هاي روز جهاني كودك در استان البرز، اهداف و فعاليتهاي كانون و برنامه هاي تدارك ديده شده را براي اين روز اعلام كرد.
'صفي الله رمضانخاني' افزود: جايگاه كودكان در مذهب اسلام و ارج نهادن به آنان، كودكان كار و خيابان و كودك آزاري و جايگاه مسوولين در ارتباط با پيشگيري از اين آسيب و كمك رساني به كودكان آزار ديده از موضوع هاي هفته جهاني كودك است.
وي اظهار داشت: تربيت بچه ها به زمان و مكان خاصي محدود نيست و اگر هر مكاني را تبديل به مركز آموزشي كنيم ، آينده خوب و روشني را براي آنان رقم خواهيم زد.
مدير كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان استان البرز با اشاره به بيانات و توقعات رهبر معظم انقلاب از كانون گفت: ما بايد تفكر فلسفي ، اخلاقي و منطقي كودكان را رشد دهيم و براي خدمت رساني به كودكان به قد آنها فكر نكنيم بلكه به عمق دانسته هايشان بينديشيم .
وي بيان داشت : در اسلام و سيره رسول خدا (ص) و علماي اسلام به فراواني شاهد اظهار لطف و احترام آنان به كودكان هستيم.
مشاور استاندار البرز افزود: ارج نهادن به كودكان در رشد و سلامت و شكل گيري شخصيت آنان از اهميت فراواني برخوردار است.
وي در ادامه با اشاره به موقعيت و وضعيت كودكان كار و خيابان تاكيد كرد: وجود آسيب‌ها و مشكلات اجتماعي در هرجامعه‌اي، كودكان را بيشتر از گروه‌هاي ديگر در معرض خطر قرار مي‌دهد و به رشد و سلامت آنان آسيب مي‌رساند.
رمضانخاني ، شكل‌گيري بانك اطلاعات كودكان كار و خيابان در استان در اين زمينه را ازجمله راهكارها دانست.
وي ضمن بيان فعاليت هاي كانون در سه زمينه فرهنگي ،هنري و ادبي به كودكان اشاره كرد كه بزرگترين جشن روز جهاني كودك در روز شنبه 16 مهر ماه 90 توسط كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان البرز با همكاري معاونت فرهنگي شهرداري،راديو البرز ،اداره كل بهزيستي برگزار مي شود.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود