12 مهر 1390
شماره خبر: 1979

انتصاب در منطقه 2 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

انتصاب در منطقه 2 شهرداری کرج

سرپرست روابط عمومی منطقه 2 شهرداری کرج منصوب شد.
سرپرست روابط عمومی منطقه 2 شهرداری کرج طی حکمی ازسوی مدیر شهرداری این منطقه انتخاب شد.
طی این حکم که به پیشنهاد مدیر این منطقه صورت گرفت، محمود ترکاشوند به سمت سرپرست روابط عمومی منطقه 2 کرج منصوب شد.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به رسالت خطیر حوزه روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومي ها نقطه عطف ارتباط مسئولان شهری و مردم هستند که به دلیل حساس بودن این ارتباط وظیفه خطیری بر دوش دارند.
سید رضا مساعد نقش روابط عمومی ها در مواجه با مشکلات روزمره شهر و شهروندان را یادآور شد: این حوزه ارتباطی باید از همه توان و ظرفیت خود برای رفع معضلات مطرح شده از سوی شهروندان تلاش کنند.
وی با بیان اینکه، روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری نقش دارند، افزود: این موضوع ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها را در سازمان مردم نهادی چون شهرداری را دو چندان می کند.
این مسئول با تاکید بر ایجاد تحول سازنده در سیستم مدیریتی روابط عمومی ها این اقدام را در بروز خلاقیت های کاری این حوزه مهم برشمرد.
مساعد با بیان اینکه، براي روابط عمومي ها وظايف و هدفهاي متعددي تعريف شده است، بیان کرد: روابط عمومي ها در دنياي امروز نقش تعيين کننده اي در زمینه های مختلف ارتباطی ایفا می کنند که این مهم برای کارآمدی این حوزه ضروری است.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از مدیر پیشین روابط عمومی این منطقه به نیکی یاد کرد و افزود: زمان مدیریت این مسئول شاهد ارتباطی تنگاتنگ میان مردم و مسئولین بودیم.
مساعد اظهارداشت: سرپرست جدید روابط عمومی منطقه نیز با توجه به کارآمدی، ظرفیت و پتانسیل کاری بالا برای این سمت حساس انتخاب شده است.





منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود