14 مهر 1390
شماره خبر: 2011

175 قرارداد اجرای پروژه در کرج منعقد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

175 قرارداد اجرای پروژه در کرج منعقد شد

شهردار کرج گفت: در شش ماه نخست سال جاری با افزایش 45 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 175 قرارداد اجرای پروژه در شهرداری این کلانشهر منعقد شده است.
سید علی آقازاده افزود: این تعداد قرارداد در واحد امور پیمان‌ها و کمیسیون عالی معاملات انجام شده است.
وی با اشاره به انعقاد قرارداد پروژه‌های مدت مشابه پارسال عنوان کرد: پارسال 120 قرارداد در اداره پیمان‌ها و امور قراردادهای شهرداری کرج منعقد شده است.
شهردار کرج با مقایسه تعداد قراردادهای منعقد شده سال جاری و سال گذشته، افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 55 قرارداد بیشتر منعقد شده که در واقع بیش از 35 درصد در تعداد قراردادها افزایش مشاهده شده است.
آقازاده بیان کرد: این مهم در شرایطی بود که بودجه سال جاری در تاریخ 10/3/90 به شهرداری ابلاغ شد و انعقاد 175 قرار داد تنها در سه ماهه دوم سال جاری توسط کمیسیون عالی معاملات صورت گرفت.
وی با بیان اینکه، قراردادهایی که هزینه اجرای آنها بالای 50 میلیون تومان می‌باشد توسط اداره پیمان‌های شهرداری کرج منعقد می‌شود، اظهار داشت: بستن قرارداد پروژه‌ها با هزینه کمتر از این مبلغ در مناطق و با توجه به ارائه اختیار به مدیران در کمیسیون معاملات توسط مناطق انجام می‌گیرد.
آقازاده در توضیح چگونگی عقد قراردادهای اداره پیمان‌ها و امور قراردادهای شهرداری کرج عنوان کرد: قراردادها با تایید کمیسیون معاملات مبنی بر برنده شدن مناقصه یا مزایده تعیین شده برای عقد قرارداد به این اداره ارجاع می‌شود که پس از تعیین حوزه معاونت مربوط این پروژه به مرحله اجرا در خواهد آمد.
شهردار کرج با یادآوری انعقاد 175 قرارداد در کمیسیون عالی معاملات شهرداری گفت: از این تعداد 157 قرارداد شامل پروژه‌های عمرانی بوده است.
آقازاده افزود: مابقی این پروژه‌ها شامل طرح‌های زیباسازی، خدمات شهری وهمچنین مشاوره‌ای و خدماتی بوده است.
وی ادامه داد: بستن این تعداد قرارداد درحالی است که میزان ریالی قراردادهای منعقد شده
سال گذشته طی شش ماه اول سال 641 میلیارد ریال و در همین زمان در سال جاری بیش از 706 میلیارد ریال است.
آقازاده اظهار داشت: این حجم ریالی صرفه نظر از میزان اعتبار بدون احتساب هزینه اجرای دو پروژه تقاطع غیر هم سطح در سال‌های 88 و 89 محاسبه شده است.
وی گفت: میزان اعتبار صرف شده برای عملیاتی کردن این دو پروژه 46 میلیارد بوده است.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود