17 مهر 1390
شماره خبر: 2067

مشکلات موجود با حضور مدیر منطقه بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

مشکلات موجود با حضور مدیر منطقه بررسی شد

مدیر منطقه 3 کرج به همراه هیئت 15 نفره متشکل از کلیه معاونان و مسولان واحدهای اجرایی از سطح منطقه بازدید کردند.
سعید صفری دراین بازدید از خیابان شهید قریشی و کوچه های منتهی به آن همچنین خیابان فضای سبز تا فلکه سوم فردیس به صورت پیاده بازدید کرده و از نزدیک وضعیت عمرانی ، خدمات شهری و فضای سبز موجود را بررسی و دستورات لازم را در جهت مرتفع کردن اشکالات و نواقص موجود صادر کرد.
مدیر منطقه 3 شهرداری کرج اجرای پروژ های عمرانی را گامی بلند برای توسعه این منطقه در آینده نزدیک و دور بر شمرد و تعامل سازنده دستگاه های اجرایی را در رفع مشکلات احتمالی ضروری دانست .
وی بازدید های میدانی مسئولان از روند اجرای پروژه های شهری در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه ها مهم بیان کرد و اجرای طرح های بزرگ عمرانی را که با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می پذیرد ، از اساسی ترین اقدام به منظور پیشرفت و توسعه دراین منطقه دانست.
صفری افزود: با توجه به احساس مسئولیتی که شهروندان برای رعایت حقوق شهروندی دارند و وظایف خود را در قبال این منطقه انجام می دهند، این ارتباط نیز دوسویه می باشد و شهرداری منطقه 3 نیز با حساسیت و سرعت خاصی به انجام پروژه ها می پردازد.
وی تصریح کرد : امروز مردم از شهرداری ها انتظار احداث پروژه هایی دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پیگیری های مسولان اجرایی پروژه ها طی زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.
گفتنی است طبق دستور شهردار کرج بازدید میدانی از سطح تمام مناطق کرج با حضور مدیر منطقه و معاونان هر دو هفته یکبار انجام می شود.



منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود