18 مهر 1390
شماره خبر: 2072

توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ از توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در این شهرستان خبر داد.
علی حدادی در جمع مشاوران آموزش و پرورش اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مجوز احداث سه دانشکده در علوم پایه، علوم انسانی و فنی اخذ شده است.
وی ادامه داد: در این راستا این دانشکده برای سال تحصیلی آینده شروع به فعالیت خواهد کرد.
وی تعداد دانشگاه‌های علمی و کاربردی در این شهرستان را شش دانشگاه عنوان کرد و افزود: در این راستا این دانشگاه‌ها اقدام به جذب دانشجو در رشته‌های مختلف کرده‌اند.
حدادی توسعه مراکز علمی و دانشگاهی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با توسعه این مراکز می‌توانیم گامی مهم و اساسی به سمت پیشرفت و توسعه برداریم و باید امید داشته باشیم که با توسعه این مراکز کشور به سمت تحول و توسعه سوق داده می‌شود.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: توسعه و پیشرفت کشور مستلزم تربیت نیروهای انسانی با درجات علمی بالا است لذا باید مراکز علمی و دانشگاهی توسعه یابد تا بتوانیم به خواسته‌های خود در این زمینه دست پیدا کنیم.
در این مراسم گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش، مرام‌نامه خود را قرائت کردند.
این مرام نامه شامل 10بند بود که مهمترین آنها عبارت است از تقویت ایمان،‌ دوری از گناه، دفاع از اصل ولایت فقیه.‌ گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش 250 عضو دارد که اغلب از بسیج دانش‌آموزی انتخاب شده و درباره مسائل مربوط به حوزه جوانان،‌ شناسایی و معرفی معضلات جوانان فعالیت خواهند کرد.




منبع : خبرگزاري فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود