18 مهر 1390
شماره خبر: 2091

نخستين نشست ساماندهي كيوسك هاي مطبوعاتي كرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

نخستين نشست ساماندهي كيوسك هاي مطبوعاتي كرج برگزار شد

نخستين نشست ساماندهي كيوسك هاي مطبوعاتي كرج در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج در اين نشست ضمن اشاره به اهميت ساماندهي مراكز فرهنگي گفت: با همياري و مساعدت فرماندار و شهردار كرج اين نشست برگزار شده است و گام بعدي تشكيل جلسه هاي مستمر كميته فني است كه بررسي صلاحيت متقاضيان دريافت مجوز كيوسك مطبوعاتي مهمترين وظيفه آن به شمار مي رود.
'حسين زودبين' افزود: با همكاري في مابين شهرداري، فرمانداري و ارشاد اسلامي و اتحاديه كيوسك داران بزودي شاهد ساماندهي كيوسك هاي مطبوعاتي در شهرستان خواهيم بود.
وي اظهار داشت: فعاليت كيوسك هاي مطبوعاتي تاكنون زير نظر سازمان ميادين ميوه و تره بار بوده كه براساس هماهنگي ها و تعاملات بعمل آمده و در جهت ساماندهي آنها ، اعطاي مجوز از طرف اداره ارشاد انجام خواهد شد كه به همين لحاظ محصولاتي كه در اين كيوسكها مجاز به فروش است فرهنگي و مطبوعاتي خواهد بود.
زودبين در پايان اين نويد را به همه كيوسك داران و عرضه كنندگان مطبوعاتي داد كه پس از اخذ مجوز لازم از اداره ارشاد اسلامي و تحت پوشش قرار گرفتن آنها شاهد اقدامات خوبي در زمينه هاي رفاهي توسط اين اداره خواهند بود.
گفتني است اين نشست با حضور مديرفرهنگ و ارشاد اسلامي كرج، فرماندار و شهردار كرج ، نماينده كيوسك داران و نماينده سازمان ميادين ميوه و تره بار كرج برگزار شد.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود