20 مهر 1390
شماره خبر: 2096

عدم تمدید فرصت متقاضیان سرویس مدارس

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

عدم تمدید فرصت متقاضیان سرویس مدارس

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج عنوان کرد: متقاضیان سرویس مدارس تنها تا نیمه اول آبان ماه سال جاری فرصت دارند مجوز لازم برای انجام این فعالیت را از این سازمان اخذ کنند.
کریم افشار با بیان این مطلب با یادآوری ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومی گفت: طبق این ماده قانونی حمل و نقل درون شهری بر عهده سازمان شهرداری است.
وی تاکید کرد: بنابراین ماده قانونی و ضوابط موجود، کلیه سرویس‌های مدارس که نسبت به جا به جایی دانش‌آموزان در سطح شهر اقدام می‌کنند، ملزم به دریافت مجوز و پروانه سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی می‌باشند.
این مسئول با تاکید بر لزوم پیروی از قوانین موجود از سوی متقاضیان سرویس مدارس اذعان داشت: به این منظور از فعالیت رانندگان فاقد مجوز سازمان تاکسیرانی توسط عوامل نظارتی این سازمان و مأموران راهنمایی و رانندگی جلوگیری به عمل می‌آید.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری ادامه داد: با رانندگان سرویس مدارس در صورت سرپیچی از قوانین مربوط به ایاب و ذهاب دانش‌آموزان برابر قانون برخورد می‌شود.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج ضرورت نصب برچسب شناسایی سرویس مدارس بر روی خودروهای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را یادآور شد و گفت: رانندگان داوطلب در طرح سرویس مدارس باید با مراجعه به سازمان تاکسیرانی ضمن تکمیل برگه و تعهدنامه سرویس مدارس، اقدام به نصب برچسب مربوط به شناسایی سرویس بر روی شیشه خودرو نمایند.آرم سرویس مدرسه به صورت برچسب توسط سازمان تاکسیرانی و با اعتبار یک سال نصب می‌شود.
وی در ادامه خواستار تعامل و همکاری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پروش در خصوص ترغیب متقاضیان سرویس مدارس به منظور دریافت مجوز و نصب آرم سرویس شد و عنوان کرد: در صورت عدم رعایت قوانین با افراد خاطی طبق قانون برخورد می‌شود.




نمبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود